  • 11. Data: 2011-03-21 08:15:43
    Temat: Re: Libia - walka o pokój trwa!
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 20-03-2011 19:43, Maciej Bojko pisze:
> [...]

    wskiego__A_Kaczynski_pisze__obiad__przez.html

    > 1) To nie jest GW;

    Toć deser.pl jest przybudówką G.W.a dla jeszcze bardziej młodych,
    jeszcze bardziej wykształcony, z jeszcze bardziej wielkich miast.

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

  • 12. Data: 2011-03-21 08:24:14
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Libia - walka o pokój trwa!
    >
    > Zwycięsko oczywiście z tej potyczki wyjdą bezbronni cywile przyciśnięci w
    > tym momencie przez but reżimu.
    >
    > Ciekawe tylko jak się sojusznicze wyzwoleńcze potęgi podzielą libijską
    > ropą?

    a tak ogólnie, to krytykujesz tę wojnę czy ci sie podoba?

  • 13. Data: 2011-03-21 08:57:06
    Od: fatso <f...@t...net>

    Moje mysli przy sniadaniu angielskim(bekon, jajka, chrupki itp):

    *Kadafi zostal w chuja zrobiony. Tzn obiecano mu za odejscie od
    programu atomowego i zaplaty za dawne grzeszki, uzbrojenie angielskie
    i wejscie do cywilizacji. Jego syna fetowano w Londynie. Nie wierz
    nigdy Anglikom bo ich jezyki sa jako u weza, widlate. Przekonali sie
    juz o tym kiedys Polacy.

    * Maly narod co ma duzo ropy naftowej ma dwa wybory aby sie utrzymac:

    a/ zniszczyc calkowicie wszelkie instalacje do wydobycia tego
    zatrutego smiercia bogactwa ,scigac niczym wscieklego psa wszelkich
    anglo-amerykanow co kusza bogactwem w zamian za kontrakty.

    b/ zbudowac sobie co predzej pare atomowych bombek dla odstraszenia
    szakali.

    * Kadafi kupowal uzbrojenie za duze pieniadze. Oczywiscie dzis juz
    wie, ze ono co jedynie do zabijania innych pastuchow wielbladow sie
    nadaje. Nikt mu nie sprzeda broni tutaj, ktora go uchroni przed
    najazdem zatroskanych o wolnosc Angoli, Zabojadow i yankesow. Kadafi
    musi pojsc po bron do Chinczykow.

    *Iran to nastepny kraj w kolejce do zajecia sie nim przez Milujacego
    Pokoj Baraka Obame. Ale oni powyzsze moje wynurzenia juz dawno sami
    odkryli, buduja po furiacku i po cichu wlasna bron atomowa. I dobrze!

    * Polska i Donald Tusk w szczegolnosci maja u mnie maly plus dodatni
    (za walesa) za zajecie kunktatorskiej postawy.
    Wsrod wytrawnych zlodziei zasiadl Donek w paryzu przy jednym stole.
    Nic mu nie wyrwali, zadnych czarnych woreczkow z trupami tym razem.
    Mam nadzieje, ze przynajmniej sam jakas srebrna lyzke tam przy stole
    dla Polski podpierdolil.

    fatso

  • 14. Data: 2011-03-21 09:00:01
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w wiadomosci
    k.googlegroups.com...
> [...]
    > Nic mu nie wyrwali, zadnych czarnych woreczkow z trupami tym razem.
    > Mam nadzieje, ze przynajmniej sam jakas srebrna lyzke tam przy stole

    nie podoba sie to Fatydze, czyzby pis chcial isc na wojne i fetowac nowe
    trupy?

  • 15. Data: 2011-03-21 18:50:43
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 20 Mar 2011 20:17:58 +0100, Joachim <j...@o...pl> wrote:

    >Proponuję kliknąć link "O nas" na dole strony z poprzedniego linku.

    A wiesz, że z ciekawości kliknąłem? GW nie znalazłem.

    >Ależ oczywiście, że jest.
    >Kupujesz każdy bajer Michnika - to widać, słychać i czuć.

    Przykłady, proszę?

    >Nikt niczego nie musi platfonsom udowadniać.

    "Platfonsom"? Moment, tobie się chyba wydaje, że jestem zwolennikiem
    PO. Ale jaja.

    --
    Maciej Bójko

  • 16. Data: 2011-03-21 19:01:25
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    W dniu 2011-03-21 09:57, fatso pisze:
> [...]
    > anglo-amerykanow co kusza bogactwem w zamian za kontrakty.
    >
    > b/ zbudowac sobie co predzej pare atomowych bombek dla odstraszenia

    Jest jeszcze wyjście (c) - tj. wybory demokratyczne w których wygrywa
    reprezentant małego narodu popierany przez obrońców wolności.

    Taką wygraną w demokratycznych wyborach da się załatwić nowoczesnymi
    technikami - tj. odpowiednim marketingiem, a walenie Tomahawkami to
    przestarzała metoda skuteczna tylko w walce z reżimem.

    Rozwiązanie to jest najlepsze, bo obrońcy wolności mają swoją ropę, a
    mały, wolny już naród ma możliwość wyboru "swojego" władcy.
    Same korzyści dla wszystkich stron.

    J.

  • 17. Data: 2011-03-21 19:04:34
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    W dniu 2011-03-21 19:50, Maciej Bojko pisze:

    > A wiesz, że z ciekawości kliknąłem? GW nie znalazłem.

    A co znalazłeś?

    Ja znalazłem to: "O nas" http://www.gazeta.pl/onas/

    J.

  • 18. Data: 2011-03-22 07:41:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Jest jeszcze wyjście (c) - tj. wybory demokratyczne w których wygrywa
    > reprezentant małego narodu popierany przez obrońców wolności.

    No właśnie chodzi o to, że gdyby "demkrację" wprowadzano w oparciu o
    amerykańskie tomahawki, to może by coś z tego było. Ale demokrację
    wprowadzał będzie kurdupel żabojad Sarko z specjalistą od Bunga Bunga
    makaroniarzem Berlusconim, to wojownik Kadafii gotowy zawojować jescze pół
    europy .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2011-03-22 08:52:58
    Od: fatso <f...@t...net>

    On Mar 22, 7:41 am, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

> [...]
    > wprowadzał będzie kurdupel żabojad Sarko z specjalistą od Bunga Bunga
    > makaroniarzem Berlusconim, to wojownik Kadafii gotowy zawojować jescze pół

    Endriu, masz racje. W ogole kurduple sa niebezpieczni bo musza jakos
    odreagowac krotki swoj
    wzrost chociaz sam sarkozy wyglada jakby mial duzego kutasa. W kazdym
    razie przysposobil sobie
    owa piekna jalowke, Carla Bruni, znana uprzednio jako tzw Grand
    Horizontale- i ona nie narzeka.
    Ale juz sam Napek Bonaparte- popatrzcie ludzie tylko: ile dziesiatkow
    tysiecy ludzi napsul
    w tych swoich wojnach? No i co takiego osiagnal za ta cene? Stanowczo,
    kurdupli nie powinno sie wybierac
    na prezydenta. My sami w Polsce mamy doskonaly przyklad. Na szczescie
    dobry Pan Bog uwolnil kraj
    rok temu od tego pokurcza. caly kraj urzadzil mu piekny pogrzeb i
    odetchnal z ulga.

  • 20. Data: 2011-03-22 09:33:14
    Od: TT <t...@o...pl>

    fatso napisał(a):

> [...]
    > dobry Pan Bog uwolnil kraj
    > rok temu od tego pokurcza. caly kraj urzadzil mu piekny pogrzeb i

    Taa, tylko że my płacimy teraz wyższe podatki i w najbliższej
    przyszłości będziemy płacić jeszcze wyższe (25% vat-u). Kaczor by tej
    ustawy nie podpisał.
    A z tego kolesia, co teraz jest prezydentem, raczej trudno być dumnym -
    dobrze, jak obciachu nie narobi.

    TT