  • Data: 2011-11-26 10:40:44
    Temat: Likwidacja kont a system transakcyjny mbanku
    Od: " uhf" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok. pół roku temu zlikwidowałem wszystkie rachunki w mBanku (a dużo
    wcześniej zrezygnowałem z SFI, emaklera i karty kredytowej), dziś z
    ciekawości sprawdziłem czy da się do mBanku zalogować i... nadal działa!
    Na szczęście pokazuje że brak rachunków, itd., ale np. można złożyć wniosek
    o kartę kredytową, zmodyfikować swoje dane osobowe itp.
    Czy coś poszło nie tak z rezygnacją z usług mbanku, a jeśli nie, to kiedy
    odcinają dostęp do serwisu transakcyjnego dla byłych klientów (i dlaczego
    tak późno?)

    pozdrawiam