  • 1. Data: 2011-11-26 10:40:44
    Temat: Likwidacja kont a system transakcyjny mbanku
    Od: " uhf" <u...@N...gazeta.pl>

    Ok. pół roku temu zlikwidowałem wszystkie rachunki w mBanku (a dużo
    wcześniej zrezygnowałem z SFI, emaklera i karty kredytowej), dziś z
    ciekawości sprawdziłem czy da się do mBanku zalogować i... nadal działa!
    Na szczęście pokazuje że brak rachunków, itd., ale np. można złożyć wniosek
    o kartę kredytową, zmodyfikować swoje dane osobowe itp.
    Czy coś poszło nie tak z rezygnacją z usług mbanku, a jeśli nie, to kiedy
    odcinają dostęp do serwisu transakcyjnego dla byłych klientów (i dlaczego
    tak późno?)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-26 14:12:51
    Temat: Re: Likwidacja kont a system transakcyjny mbanku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/26/2011 4:40 AM, uhf wrote:
> [...]
    > odcinają dostęp do serwisu transakcyjnego dla byłych klientów (i dlaczego

    nigdy nie odcinaja.
    login i haslo ci zostaje.

  • 3. Data: 2011-11-26 15:40:39
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >kiedy
    >odcinają dostęp do serwisu transakcyjnego dla byłych klientów (i dlaczego
    >tak późno?)

    Wprowadź 3 razy złe hasło i więcej się nie zalogujesz, ani nikt inny.

  • 4. Data: 2011-11-26 16:38:20
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 26/11/2011 14:12, witek wrote:

    > nigdy nie odcinaja.
    > login i haslo ci zostaje.

    Ja sie nie moge zalogowac, uzywajac loginu i hasla sprzed wypowiedzenia
    umowy - jest komunikat "kanal jest juz zdezaktywowany". Inna sprawa, ze
    nie dostalem potwierdzenia zamkniecia rachunku, ale jeszcze sie o nie
    upomne.

    --
    zg

  • 5. Data: 2011-11-27 10:21:49

    mx <@m...@o...pl@> napisał(a):

    > Wprowadź 3 razy złe hasło i więcej się nie zalogujesz, ani nikt inny.

    To zawsze skutkuje, bo potem nie da rady odzyskać dostepu nawet na infolinii

    Anna GA
    dobre strony:
    http://kobieta.wzwiazku.netstrefa.pl/mlodszy.html