  • 1. Data: 2003-08-22 13:08:12
    Temat: Likwidacja lokaty...
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Majac lokate 1 miesieczna z opcja automatycznego przedluzania jej, kiedy
    najlepiej ja zlikwidowac (by niestracic odsetek lub przynajmniej stracic ich
    jak najmniej)? Na przyklad dzien po naliczeniu odsetek???

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-08-22 14:45:44
    Temat: Re: Likwidacja lokaty...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał wrote:
    > przynajmniej stracic ich jak najmniej)? Na przyklad dzien po
    > naliczeniu odsetek???

    Tak :)
    Generalnie - jak juz ci nalicza odsetki i juz je masz. (trzeba przeczytac
    kiedy odsetki sa wyplacane).

  • 3. Data: 2003-08-22 22:21:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michał" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Majac lokate 1 miesieczna z opcja automatycznego przedluzania jej, kiedy
    > najlepiej ja zlikwidowac (by niestracic odsetek lub przynajmniej stracic ich
    > jak najmniej)? Na przyklad dzien po naliczeniu odsetek???

    W dowolnym momencie mozna chyba zrezygnowac z przedluzania lokaty?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2003-08-23 16:05:07
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > W dowolnym momencie mozna chyba zrezygnowac z przedluzania lokaty?

    No tak, ale przy zerwaniu lokaty roznie to juz bywa pozniej z odsetkami
    (czesto jest tak ze traci sie je wszystkie badz przynajmniej 50%).

    pzdr,
    michal

  • 5. Data: 2003-08-23 16:16:38
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Tak :)
    > Generalnie - jak juz ci nalicza odsetki i juz je masz. (trzeba przeczytac
    > kiedy odsetki sa wyplacane).

    A orientuje sie ktos moze co ile naliczane sa odsetki w DOMINET Bank, majac
    lokate odnawialna? Czye jest to taka ogolna regula ze np. po zalozeniu
    lokaty 3 miesiecznej, odsetki ZAWSZE beda dopisywane co 3 miesiace do
    lokaty??? Jest tak czy nie??

    pzdr,
    michal

  • 6. Data: 2003-08-23 18:03:30
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No tak, ale przy zerwaniu lokaty roznie to juz bywa pozniej z odsetkami
    > (czesto jest tak ze traci sie je wszystkie badz przynajmniej 50%).
    Wobec tego lepiej lokat nie zakładać;)Konto w pewnych bankach daje odsetki na
    poziomie lokat terminowych,są jeszcze fundusze i SFI lub centrumoszczędzania.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-08-24 12:45:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Michał" <m...@p...onet.pl> writes:

    > No tak, ale przy zerwaniu lokaty roznie to juz bywa pozniej z odsetkami
    > (czesto jest tak ze traci sie je wszystkie badz przynajmniej 50%).

    To jest inna sprawa, dlatego tez nie pisalem o zrywaniu lokaty, a o
    rezygnacji z jej przedluzania.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 8. Data: 2003-08-24 16:17:32
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Wobec tego lepiej lokat nie zakładać;)Konto w pewnych bankach daje odsetki
    na
    > poziomie lokat terminowych,są jeszcze fundusze i SFI lub
    centrumoszczędzania.

    Jest bank gdzie na koncie daje np 5%??? I poza tym - centrumoszczedzania -
    co to jest????

    pzdr,
    michal

  • 9. Data: 2003-08-25 10:21:48
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jest bank gdzie na koncie daje np 5%???
    Czy 5 na koncie osobistym to nie wiem ale np.
    mBank -eMax 3,90 http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html
    VW Bank -Plus KONTO od4,33 do 4,44
    http://www.vwbankdirect.pl/indexoprocentowanie.html
    Zobacz tu http://www.fundusze.mbank.com.pl/tabful.html i tu