  • 41. Data: 2010-01-26 21:27:17
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" hjmaps$s4s$...@n...onet.pl

    > Zapomniałem dodać, że wg mojego rankingu to właśnie Pekao przoduje w w namolnym, aż
    do obrzydzenia, namawianiu klienta do nie
    > rezygnowania z ich produktów, w zamian nie oferując nic poza gadaniem.

    Marudzisz -- nie tylko gadają, ale także (a raczej -- przede wszystkim) skubią!!!! :)

    Ja (gdy mam trudności z obsługą) proszę o widzenie ;) z przełożonym lub przełożoną.
    Zawsze (jak dotąd) skutkowało. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2010-01-27 00:51:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Bo trzeba było napisać wy[powiedzenie i posłać poleconym ZPO.

    Wiesz ... tzw "rozgalop" bo oddział w którym zakładałem jest
    niespełna 300 metrów od roboty. I tu masz rację - to był mój *błąd*

    6008

  • 43. Data: 2010-01-27 08:16:29
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 26 Sty, 22:27, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XYZ" hjmaps$s...@n...onet.pl

    aż do obrzydzenia, namawianiu klienta do nie

    > Marudzisz -- nie tylko gadają, ale także (a raczej -- przede wszystkim) skubią!!!!
    :)

    > Ja (gdy mam trudności z obsługą) proszę o widzenie ;) z przełożonym lub przełożoną.
    > Zawsze (jak dotąd) skutkowało. :)
    >
    > --
    >    .`'.-.         ._.                           .-.
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Co do Pekao, to dużo zależy też od odziału tego banku i pracujących w
    nim zespole. Ja mam konto w Pekao SA, nie najgłówniejsze. Trzymam je z
    pewnych względów, ale nieważne. W oddziale, który prowadzi mi
    rachunek, jest troszkę lepiej z podejściem do klienta. Jak mają
    możliwość, to mnie zwalniają z opłaty za prowadzenie konta na pół
    roku. Potem mają nową promocję i tak do okoła. Od września 2008 nie
    płacę za konto.W Pekao mają różne wewnętrzne promocje tzw.
    utrzymaniowe a chęć zaoferowania ich zależy tylko od oddziału/
    pracownika itp.

  • 44. Data: 2010-01-27 10:41:04
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > Rozmowa w stylu Proszę zamknąć konto / Ale dlaczego ? / Bo tak/ Ale
    > dlaczego ? / Bo chcę zamknąć konto / Ale musi mi pan powiedzieć dlaczego
    > ... trwała dobrych kilka minut.

    A można ją było zakończyć głupim "bo już nie potrzebuję tego konta" (zapewne
    nawet zgodnie z prawdą) albo "nie odpowiada mi tabela opłat" itp.

  • 45. Data: 2010-01-27 14:10:04
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    wiadomościnews:hjmqcl$2c6$1@inews.gazeta.pl...

    > A można ją było zakończyć głupim "bo już nie potrzebuję tego konta" (zapewne
    > nawet zgodnie z prawdą) albo "nie odpowiada mi tabela opłat" itp.

    Bezpieczniej powiedzieć, że się konta już nie potrzebuje. Narzekanie
    na TOIP może się skończyć propozycją jej modyfikacji na określony
    czas, specjalnie dla klienta.
    Czy przy takim poświęceniu wypada odmówić?

  • 46. Data: 2010-01-28 23:00:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 06:10:04 -0800 (PST), k...@g...pl
    napisał(a):

    > Bezpieczniej powiedzieć, że się konta już nie potrzebuje. Narzekanie
    > na TOIP może się skończyć propozycją jej modyfikacji na określony
    > czas, specjalnie dla klienta.
    > Czy przy takim poświęceniu wypada odmówić?

    Przepraszam, dlaczego miałbym kłamać? I jeszcze - dlaczego mam podawać
    bbankowi jakiekolwiek informacje?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 47. Data: 2010-01-30 10:54:43
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    wiadomości news:g41a1sl2yhi6$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Przepraszam, dlaczego miałbym kłamać? I jeszcze - dlaczego mam podawać
    > bbankowi jakiekolwiek informacje?

    No ale mówiąc, że konta nie potrzebujesz to chyba nie kłamiesz? Przecież nie
    zamykałbyś konta, które potrzebujesz.

  • 48. Data: 2010-01-30 13:30:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 11:54:43 +0100, corner napisał(a):

    > No ale mówiąc, że konta nie potrzebujesz to chyba nie kłamiesz? Przecież nie
    > zamykałbyś konta, które potrzebujesz.

    Może potrzebuję konta, jednak inne warunki mi nie odpowiadają. I przede
    wszystkim - nie mam obowiązku udzielać takich informacji.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 49. Data: 2010-01-30 21:55:11
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 30 Sty, 14:30, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Może potrzebuję konta, jednak inne warunki mi nie odpowiadają. I przede
    > wszystkim - nie mam obowiązku udzielać takich informacji.

    Jak mnie molestują telemarketerzy z banku różnymi kredytami
    gotówkowymi, to zawsze pytają o przyczyny odmowy. Zasłaniam się zawsze
    tajemnicą konsumencką. Jak słyszę, że pierszy raz coś takiego słyszą i
    że nie ma tajemnicy konsumenckiej, to mówię, że jest to tajemnica jak
    bankowa, tyle, że obowiązuje konsumenta.

  • 50. Data: 2010-01-31 13:29:22
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > że nie ma tajemnicy konsumenckiej, to mówię, że jest to tajemnica jak
    > bankowa, tyle, że obowiązuje konsumenta.

    Genialne :-). Ale oni nie pytają o przyczyny odmowy po to, by gdzieś to
    zapisać, tylko po to, aby zahaczyć o coś rozmowę. Bo mają przygotowane
    odpowiednie odpowiedzi na każdą z możliwych przyczyn.