  • 31. Data: 2010-01-25 12:42:25
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.01.2010 10:52), lukasm wrote:
    > [cytat]
    > To już
    > lepiej chyba wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy
    > [/cytat]
    > To Ci odpiszą, że trzeba osobiście w oddziale (chyba, że od ub. roku coś się
    zmieniło)

    Wg. mnie nie maja prawa. Jest umowa, jest wypowiedzenie umowy - umowa
    przestaje obowiązywać wraz z końcem okresu wypowiedzenia.

    p. m.

    ps: i cytuj normalnie

  • 32. Data: 2010-01-25 15:48:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Jan 2010 01:15:36 +0100, w <hjinrf$ijt$1@news.onet.pl>, "Eneuel Leszek
    Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > -- Żona mi kazała zamknąć.

    - Ooo, to musimy mieć jej zgodę...

  • 33. Data: 2010-01-26 08:52:23
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-22 10:25, zly wrote:

    > I ładnie się potem pokazałeś z buraczanej strony.
    > Ja powiedziałem, że mam dwa inne i 3 nie potrzeba. Pani, żadnych problemów
    > nie robiła, była miła, telefonu nie chciała. !0 min posiedziałem i
    > załatwione. Sam sobie tworzysz problemy

    Nie chodzi o to, że popieram taki sposób rozmowy, ale często trudno
    zatrzymać taką bankową "szczekaczkę". 2 lata temu likwidowałem konto w
    Pekao i też próbowano wyciągnąć ze mnie powód. Powiedziałem, zgodnie z
    prawdą, że są zbyt wysokie opłaty. No i się zaczął jej słowotok trwający
    dobre piętnaście minut, oczywiście pani nie przyjmowała do wiadomości
    moich odpowiedzi na swoje argumenty i dalej się nakręcała. W końcu
    zapytałem się jak długo będzie mi jeszcze utrudniać zamknięcie - mogę
    iść do innego stanowiska/oddziału - a jako powód podałem PONIEWAŻ MOGĘ i
    już.

  • 34. Data: 2010-01-26 08:57:30
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-26 09:52, XYZ wrote:

> [...]
    > zapytałem się jak długo będzie mi jeszcze utrudniać zamknięcie - mogę
    > iść do innego stanowiska/oddziału - a jako powód podałem PONIEWAŻ MOGĘ i

    Zapomniałem dodać, że wg mojego rankingu to właśnie Pekao przoduje w w
    namolnym, aż do obrzydzenia, namawianiu klienta do nie rezygnowania z
    ich produktów, w zamian nie oferując nic poza gadaniem.

  • 35. Data: 2010-01-26 12:11:44
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:hjimkb$lg9> Rozumiem, że wróżysz z ręki przez telefon ... albo jesteś
    > jedynym głupkiem w swojej rodzinie.

    Takimi odzywkami potwierdzasz tylko że nie potrafisz sie normalnie
    zachowywać/załatwiac swoich spraw. Głupkowate dyskusje w BZWBK, głupkowate
    odzywki tutaj...
    Trudny facet jesteś

    Krzysiek

  • 36. Data: 2010-01-26 12:13:17
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    )

    > Odpowiem co chcą. Przychodzą i chcą osiągnąć zamknięcie konta w dajmy na
    > to max 10 minut. po 20 minucie najwytrwalszych huj strzela.

    Jak nie potrawisz w kulturalny sposób załatwic tak banalnej sprawy jak
    zamkniecie konta to tylko Tobie współczuć.

    Krzysiek

  • 37. Data: 2010-01-26 13:23:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-26 13:11, kris pisze:

    > Takimi odzywkami potwierdzasz tylko że nie potrafisz sie normalnie
    > zachowywać/załatwiac swoich spraw. Głupkowate dyskusje w BZWBK,
    > głupkowate odzywki tutaj...
    > Trudny facet jesteś

    Wytłumacz mi , która część tego wyciętego dialogu nosi znamiona
    "głupich odzywek" ?

    "
    - poproszę zamknąć moje konto
    - a po czemu ?
    - bo *ujowy bank jesteście ... "

    Dodam, bo mam wrażenie, że znaczna część ludzi jest na tyle
    poje*ana z tego co zauważyłem, że zakładała, iż zacząłem cytować
    swoją rozmowę od pierwszych sekund.

    Rozmowa w stylu Proszę zamknąć konto / Ale dlaczego ? / Bo tak/
    Ale dlaczego ? / Bo chcę zamknąć konto / Ale musi mi pan
    powiedzieć dlaczego ... trwała dobrych kilka minut.

    6008

  • 38. Data: 2010-01-26 13:24:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-26 13:13, kris pisze:

    > Jak nie potrawisz w kulturalny sposób załatwic tak banalnej sprawy jak
    > zamkniecie konta to tylko Tobie współczuć.

    Próbowałem przez 10 minut. Potem się już wkur*iłem.

    6008

  • 39. Data: 2010-01-26 14:42:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 00:54:52 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > "wersję" moich musów, po prostu szlag mnie trafił. Zakładałem,
    > że przyjdę, podpiszę wypowiedzenie, i nara nara ... okazało się,
    > że straciłem pier*olone pół godziny na tłumaczenie tumanowi, że
    > jest w błędzie.

    Bo trzeba było napisać wy[powiedzenie i posłać poleconym ZPO.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 40. Data: 2010-01-26 15:12:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hjinrf$ijt$...@n...onet.pl

    > ""Rafał \"SP\" Gil"" hjavoo$31e$...@i...gazeta.pl

    > -- Żona mi kazała zamknąć.
    > -- Przecież pan nie ma żony.

    -- No właśnie. Nawet nie miałem szansy na to, aby jej
    to wyperswadować. Gdybym miał żonę, na pewno bym ją
    przekonał do tego, aby nie likwidować tego konta...

    IMO to dobry zwyczaj -- pytanie o powód niechęci do banku czy
    do świadczonych usług, o ile odpowiedzi są brane poważnie pod
    rozwagę. Zazwyczaj jednak wszystko jest zrozumiałe bez dodatkowych
    pytań czy wywiadów, gdyż zwykle klient rozstaje się z bankiem po
    burzliwych ;) przejściach, których ślady widoczne są w/na pismach
    reklamacyjnych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'