  • Data: 2012-10-25 20:29:07
    Temat: Limit cashback na stacji Orlen
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Już drugi raz na tej samej stacji usłyszałem, że nie mogę podjąć więcej niż... i tu
    pada za każdym razem inna kwota, mniejsza niż 200 PLN. Pani ma coś takiego w
    komputerze i nie potrafi wyjaśnić skąd taki limit. Informacja taka pojawia się
    jeszcze zanim wsunę moją szarytkę do czytnika a więc nie ma związku ani z bankiem ani
    tym bardziej z kontem klienta. Skąd mogą wynikać takie limity? Przyszło mi do głowy,
    że ich system kontroluje w jakiś sposób stan kasy i nie pozwala jej opróżnić zanadto,
    żeby było z czego wydawać resztę. Z drugiej strony, 200 PLN przy obecnych cenach
    paliw to pewnie utarg na jednym kliencie :)