  • 1. Data: 2009-07-16 06:17:54
    Temat: Dziś 2000 :)
    Od: tes <t...@g...com>

    Myślę że dziś będzie ten dzień - zaliczymy 2000.

    Moim zdaniem to dopiero początek hossy --- nikt nie wierzy.
    2300-2400 do końca lipca.

    pozdrawiam
    tes

  • 2. Data: 2009-07-16 08:25:14
    Temat: Re: Dziś 2000 :)
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "tes" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Myślę że dziś będzie ten dzień - zaliczymy 2000.

    Moim zdaniem to dopiero początek hossy --- nikt nie wierzy.
    2300-2400 do końca lipca.

    pozdrawiam
    tes

    A ja uważam, że dziś zaliczymy wreszcie podwójne dno na 1250 czy coś koło
    tego.

  • 3. Data: 2009-07-16 08:35:21
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Moim zdaniem to dopiero początek hossy --- nikt nie wierzy.
    > 2300-2400 do końca lipca.

    Albo hossa albo poważny zjadzd w dół ....

    http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/07/Dwa-kliny-na-
    FW20-czyli-klin-klinem.html

    " [...] Jeśli nie dojdziemy do 1900 to będzie oznaczało, że rynek jest
    wyjątkowo słaby.[...]"

    1900 lekko przebiło, ale się zatrzymało .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-07-16 08:40:48
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    a nie widaje sie wam ze własnie trwa płaska korekta
    tak spokojnie sie zrobiło....... wskażniki zaczną sie chłodzic.......
    tak czyk siak bedziemy zmuszeni dotknac te 2000pkt.

    pzdr
    Dars

  • 5. Data: 2009-07-16 08:41:44
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "tes" <t...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Myślę że dziś będzie ten dzień - zaliczymy 2000.

    Bez przesady ale - wydaje mi sie ze gielda w gore przez nastepne miesiace.
    Dlaczego?

    Od lutego gielda poszla w gore ale nie bylo pewnosci czy to tylko korekta
    spadkow.
    Wiele osob czekalo na kolejne spadki.
    Tylko ze byla juz druga fala zaopowiedzi spadkow lecz...wiekszych spadkow
    nie ma.
    Skoro spadkow nie ma, to uspokoi inwestorow, obawiajacych sie strat.
    Juz tylko czekac az gielda znowu zacznie byc pompowana.

    Pozdr,
    Duch

  • 6. Data: 2009-07-16 08:53:29
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak spokojnie sie zrobiło....... wskażniki zaczną sie chłodzic.......
    > tak czyk siak bedziemy zmuszeni dotknac te 2000pkt.

    Dotkniemy sobie albo i nie i cześć pracy, no problem a wskaźniki to mogą być
    rozgrzane do czerwoności przez kilka tygodni. W trendzie amatorzy gapią się
    w te wskaźniki jak sroka w lustro a jak zaczną ich dotykać to się poparzą i
    taki skutek tego.

  • 7. Data: 2009-07-16 09:00:44
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > tak spokojnie sie zrobiło....... wskażniki zaczną sie chłodzic.......
    > tak czyk siak bedziemy zmuszeni dotknac te 2000pkt.

    Płasko będzie do momentu kiedy JP Morgan poda wyniki, prawdopodobnie będą
    lepsze od prognoz tak jak u Goldmana a wtedy znowu strzała w górę.

  • 8. Data: 2009-07-16 11:06:01
    Od: tes <t...@g...com>

    Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
    wszyscy czekaja na korekte a tu 1930 .
    Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi i hiperbole w
    okolice 2000 :)))))))))))))

  • 9. Data: 2009-07-16 11:24:19
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    tes wrote:

    > Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
    > wszyscy czekaja na korekte a tu 1930 .
    > Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi i hiperbole w
    > okolice 2000 :)))))))))))))

    A ja myślę, że nie :P

  • 10. Data: 2009-07-16 11:42:18
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "tes" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Czy ktoś jeszcze ma wątpliwosci ze 2000 mozliwe ????
    wszyscy czekaja na korekte a tu 1930 .
    Mysle ze do konca sesji zobaczymy niezla PANIKE misi i hiperbole w
    okolice 2000 :)))))))))))))

    Przebierasz nogami niemożliwie.