  • 1. Data: 2009-07-16 04:10:46
    Temat: Cormay - coś tam się niby ruszyło przy obrocie
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Coś tam się niby ruszyło przy obrocie, więc postanowiłem napisać . Cisza na
    Cormayu jak makiem zasiał, więc się pewnie ponownie każdy przestał
    interesować.

    Co Wam wychodzi z kresek?

    Tak się ostatnio zastanawiałem, że skoro PZ Cormay rozwija się w takim
    tempie (przychody +44% q/q, zysk operacyjny idzie w setki a zysk netto
    poszedł w tysiąc a dokładnie 1073% 1kwartał/1kwartału -oczywiście też na to
    wpływ ma efekt niskiej bazy) to dlaczego ta spółka w porównaniu do innych z
    branży jest notowana wciąż z dyskontem? Z dyskontem w dodatku do spółek,
    które "cinko przyndum". I tak się zastanawiam kto robi błąd i kto ma racje -
    Palm czy rynek :) ?

    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 2. Data: 2009-07-16 06:01:43
    Temat: Re: Cormay - coś tam się niby ruszyło przy obrocie
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Palm"

    > I tak się zastanawiam kto robi błąd...
    > Palm czy rynek :) ?

    rynek?
    ;)

  • 3. Data: 2009-07-16 06:13:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Tak na serio to kreski są nadal te same a to co pisałem - że mamy opcję
    robienia teraz (5) - w mocy.
    Dokładniej od miny 2,13 by to była 2w3w(5), czyli w tym optymistycznym
    wariancie niezły zapas.
    Rewizja tego optymizmu ponizej 2,35, czerwony alarm bez zmian czyli 2,20 z
    miernika poziomów i doszło 2,13 jako mina naruszająca tę wartość w trakcie
    sesji.
    Co do vol, to nic sie z vol nie dzieje, jest kicha po bandzie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-16 07:39:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Palm pisze:
    > Coś tam się niby ruszyło przy obrocie, więc postanowiłem napisać . Cisza na
    > Cormayu jak makiem zasiał, więc się pewnie ponownie każdy przestał
    > interesować.
    >
    > Co Wam wychodzi z kresek?

    Kropki.