  • 11. Data: 2012-06-01 14:23:59
    Temat: Re: Logowanie Meritum padlo?
    Od: Huncw0t <h...@o...pl>

    W dniu 01.06.2012 10:22, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "TrzyLinie" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie dla informatyka, ktory to robil ;)
    >
    > System powinien poinformowac o ZABLOKOWANIU dostepu to bym
    > nie probowal wprowadzac danych nascie razy ;)

    Powinien poinformować ale inną drogą niż komunikat na formatce logowania
    np. przez SMS lub email.

    --
    Huncwot
    Biuro podróży - http://www.skladnicawycieczek.pl

  • 12. Data: 2012-06-01 14:40:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Powinien poinformować ale inną drogą niż komunikat na formatce logowania
    > np. przez SMS lub email.

    Taka mozliwosc akurat jest, tylko kto by pomyslal ze potrzebna ;)

  • 13. Data: 2012-06-01 17:03:38
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2012 10:22:40 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Użytkownik "TrzyLinie" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie dla informatyka, ktory to robil ;)
    >
    > System powinien poinformowac o ZABLOKOWANIU dostepu to bym
    > nie probowal wprowadzac danych nascie razy ;)

    Jak by Ci tak napisał to spoko, ale jak by tak napisał potencjalnemu
    złodziejowi identyfikatorów to już nie tak spoko, co?

    Ustaw powiadomienia o próbie błędnego logowania i masz problem z głowy...

    Pzdr

    --
    Meehoo

  • 14. Data: 2012-06-01 18:33:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jak by Ci tak napisał to spoko, ale jak by tak napisał potencjalnemu
    > złodziejowi identyfikatorów to już nie tak spoko, co?

    To teraz napisz co by taki potencjalny zlodziej zyskal :)

  • 15. Data: 2012-06-01 18:52:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> writes:

    > To teraz napisz co by taki potencjalny zlodziej zyskal :)

    Gdyby to była żona, z którą się rozwodzisz, a to akurat było twoje
    "tajne" konto ...?
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    I've already got a female to worry about. Her name is the Enterprise.

  • 16. Data: 2012-06-01 18:59:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Gdyby to była żona, z którą się rozwodzisz, a to akurat było twoje
    > "tajne" konto ...?

    Zdecydowanie nie rozumiem co chciales przez to powiedziec :)

  • 17. Data: 2012-06-01 19:38:01
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Zdecydowanie nie rozumiem co chciales przez to powiedziec :)

    System bezpieczeństwa oparty na loginie/haśle działa wtedy gdy
    obie rzeczy są tajne. Atakujący dowie się wtedy, że wśród wszystkich
    loginów (dla ośmiocyfrowych loginów jest ich 100 milionów) ten
    konkretny numer jest prawidłowym numerem. A ile jest prawidłowych
    numerów? 1%? A może tylko pół procenta? Żona może wiedzieć jakie są
    zwyczaje męża co do haseł, więc już tylko pozostaje jej odgadnąć
    hasło...

  • 18. Data: 2012-06-02 08:25:42
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > loginów (dla ośmiocyfrowych loginów jest ich 100 milionów) ten
    > konkretny numer jest prawidłowym numerem.

    WOW i co dalej jak juz poznasz login? ;)

  • 19. Data: 2012-06-02 15:13:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote on 2012-06-02_8:25

    > WOW i co dalej jak juz poznasz login? ;)

    I jak akurat poznałem Twoje, a Cię nie lubię, to blokuję ci konto
    5 razy tygodniowo :-P

    witrak()

  • 20. Data: 2012-06-02 15:34:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witrak() napisał(a) :

    > I jak akurat poznałem Twoje, a Cię nie lubię, to blokuję ci konto
    > 5 razy tygodniowo :-P

    Coś taki zapracowany? Przecież można blokować ze 2 razy dziennie ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]