  • 1. Data: 2011-01-03 11:22:08
    Temat: popsuli Inteligo
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Do tej pory działało to w miarę bezbłędnie i szybko.
    A dzisiaj muli się strasznie do tego nie działa pobieranie historii w
    formacie xls, csv i xml pozostałe formaty działają OK.
    Chwilowy pad czy może "idzie ku lepszemu" i w trosce o dobro klienta ble
    ble ble

  • 2. Data: 2011-01-03 13:40:33
    Temat: Re: popsuli Inteligo
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    quwert <q...@g...pl> wrote:
    > A dzisiaj muli się strasznie do tego nie działa pobieranie historii w
    > formacie xls, csv i xml pozostałe formaty działają OK.
    > Chwilowy pad czy może "idzie ku lepszemu" i w trosce o dobro klienta ble

    Dostalem dzisiaj powiadomienie na gg o przelewie, mimo ze w ustawieniach
    powiadoimien tylko mam wlaczone powiadomienia na email, a numer gg wpisany
    ale powiadomienia wylaczone.

    a.