  • Data: 2010-04-24 08:56:37
    Temat: Lokata jednodniowa / Eurobank
    Od: Bartosz Kowalski <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Poniewaz jest to dosc nowy temat dla mnie i nie chcialbym tutaj
    zadrzec w Urzedem Skarbowym, prosze grupe o pomoc w sprawie lokat
    jednodniowych:

    1. Jesli dobrze rozumiem w jednym banku moge zalozyc kilka lokat
    jednodniowych na powiedzmy kwote 20tys. kazda i o ile dzienne
    oprocentowanie z niej nie przekroczy 2.5PLN, to podatek nie bedzie
    naliczony przez bank, mimo ze sumarycznie w ten dzien kwota ta bedzie
    wyzsza z wszystkich lokat?

    2. Ze starszych postow, ktore przegladnalem bardzo chwalony byl
    Eurobank - jak to na dzien dzisiejszy wyglada? Interesuje mnie samo
    konto oszczednosciowe z kapitalizacja dzienna i mozliwie jak najnizsze
    oplaty lub w ogole ich brak.

    Milego dnia,
    BK