  • 11. Data: 2009-05-12 18:58:27
    Temat: Re: Lokata rewolwer w OF
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
    >"zlotowinfo" news:gua1e8$shm$1@inews.gazeta.pl

    >Obniżyli Ci oprocentowanie na oczekującej na założenie lokatę? (rozumiem, że
    >złożyłeś wniosek na lokatę 7 bądź 12 miesięczną, gdyż przed ostatnią obniżką
    >te dwa depozyty miały 7% w skali roku)
    >Jeżeli tak to trzeba było zadzwonić i złożyć reklamację :)

    Jest gdzieś napisane, czy oprocentowanie obowiązuje z chhwili złożenia
    wniosku, czy wpływu pieniędzy na konto, czy jeszcze jakoś inaczej?

    Arek

  • 12. Data: 2009-05-13 11:43:35
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości

    > Jest gdzieś napisane, czy oprocentowanie obowiązuje z chhwili złożenia
    > wniosku, czy wpływu pieniędzy na konto, czy jeszcze jakoś inaczej?

    14 dni jest ważny wniosek i zawarte w nim oprocentowanie.

  • 13. Data: 2009-05-13 12:34:27
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał(a):
    > Jest gdzieś napisane, czy oprocentowanie obowiązuje z chhwili złożenia
    > wniosku, czy wpływu pieniędzy na konto, czy jeszcze jakoś inaczej?

    Od chwili wpłynięcia kasy an konto, nawet jeśli 1-2 dni nie widać jej na koncie

  • 14. Data: 2009-05-13 15:04:02
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Od chwili wpłynięcia kasy an konto, nawet jeśli 1-2 dni nie widać jej na
    > koncie

    jeśli chodzi o wysokość oprocentowania, to wniosek jest ważny przez 14 dni,
    nawet mimo zmiany w ofercie noble/open. 14 dni oczekują na wpłatę, po 14 dniach
    wniosek wygasa.