eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLokaty Open - problemyRe: Lokaty Open - problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokaty Open - problemy
    Date: Fri, 16 Apr 2010 10:39:17 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 30
    Message-ID: <hq97nn$1q0f$1@news2.ipartners.pl>
    References: <hq92q4$t31$1@inews.gazeta.pl> <hq95jl$9h1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-42-49-81.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1271407159 59407 94.42.49.81 (16 Apr 2010 08:39:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Apr 2010 08:39:19 GMT
    In-Reply-To: <hq95jl$9h1$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525159
    [ ukryj nagłówki ]


    "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message
    news:hq95jl$9h1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Grześ " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:hq92q4$t31$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych
    >> z
    >> opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem.
    >> Otóż
    >> ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
    >> "środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez
    >> infolinię
    >> poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.
    >
    > Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj
    > przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków".
    > Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem,
    > który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
    > lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
    > jakiś czas - dzięki jeszcze raz.
    Dziala tak to zawsze, pozniej bedziesz widzial wszystko jak dla starych
    lokat.

    Inna rzecza jest to, ze zauwazylem, ze przy skladaniu wniosku, jezeli poda
    sie kwote z 'przecinkiem' a potem grosze, system wybija blad, ale wniosek
    sie generuje i o tym nie wiemy, poprawiamy kwote z 'kropka' i zatwiedzamy
    teraz bez bledu, ale w systemie mamy juz dwa wnioski na te sama kwote.
    Oczywiscie jeden wniosek nam przepadnie i nie jest to problem, ale powinni
    to usunac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1