-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Lokaty Open - problemy
Date: Fri, 16 Apr 2010 10:39:17 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 30
Message-ID: <hq97nn$1q0f$1@news2.ipartners.pl>
References: <hq92q4$t31$1@inews.gazeta.pl> <hq95jl$9h1$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-94-42-49-81.multimo.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1271407159 59407 94.42.49.81 (16 Apr 2010 08:39:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 16 Apr 2010 08:39:19 GMT
In-Reply-To: <hq95jl$9h1$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525159
[ ukryj nagłówki ]
"ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message
news:hq95jl$9h1$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Grześ " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:hq92q4$t31$1@inews.gazeta.pl...
>> Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych
>> z
>> opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem.
>> Otóż
>> ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
>> "środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez
>> infolinię
>> poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.
>
> Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj
> przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków".
> Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem,
> który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
> lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
> jakiś czas - dzięki jeszcze raz.
Dziala tak to zawsze, pozniej bedziesz widzial wszystko jak dla starych
lokat.
Inna rzecza jest to, ze zauwazylem, ze przy skladaniu wniosku, jezeli poda
sie kwote z 'przecinkiem' a potem grosze, system wybija blad, ale wniosek
sie generuje i o tym nie wiemy, poprawiamy kwote z 'kropka' i zatwiedzamy
teraz bez bledu, ale w systemie mamy juz dwa wnioski na te sama kwote.
Oczywiscie jeden wniosek nam przepadnie i nie jest to problem, ale powinni
to usunac.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.10 08:47 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie