  • Data: 2009-06-25 08:23:58
    Temat: Łubu dubu, niech zyje prezes naszego klubu
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ---Cytat---
    Unijny komisarz ds. gospodarczych i walutowych Joaquin Almunia przyznał
    w środę, że w związku z wysokim deficytem perspektywa przystąpienia
    Polski do strefy euro oddala się. "Jeśli deficyt będzie poprawiony do
    roku 2012, to pierwsza pozytywna ocena wypełnienia kryterium
    deficytowego może mieć miejsce w kwietniu-maju roku 2013" - powiedział
    dziennikarzom w Brukseli.
    ---Koniec---

    To skandal. Już moherowe berety zagnieździły się w Brukseli. Nikt nie
    słucha Pana Premiera Tuska. Przecież Pan Premier powiedział wyrażnie, że
    Euro w Polsce ma być w 2011 roku. Kompromisowo zgodził się na 2012, ale
    moherom ciągle mało i sabotują i jątrzą. To nie ludzie , to wilki.

    To mówiłem ja, Jarząbek, trener III kategorii.