  • 1. Data: 2009-06-25 08:23:58
    Temat: Łubu dubu, niech zyje prezes naszego klubu
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Unijny komisarz ds. gospodarczych i walutowych Joaquin Almunia przyznał
    w środę, że w związku z wysokim deficytem perspektywa przystąpienia
    Polski do strefy euro oddala się. "Jeśli deficyt będzie poprawiony do
    roku 2012, to pierwsza pozytywna ocena wypełnienia kryterium
    deficytowego może mieć miejsce w kwietniu-maju roku 2013" - powiedział
    dziennikarzom w Brukseli.
    ---Koniec---

    To skandal. Już moherowe berety zagnieździły się w Brukseli. Nikt nie
    słucha Pana Premiera Tuska. Przecież Pan Premier powiedział wyrażnie, że
    Euro w Polsce ma być w 2011 roku. Kompromisowo zgodził się na 2012, ale
    moherom ciągle mało i sabotują i jątrzą. To nie ludzie , to wilki.

    To mówiłem ja, Jarząbek, trener III kategorii.

  • 2. Data: 2009-06-25 08:53:56
    Temat: Re: Łubu dubu, niech zyje prezes naszego klubu
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    ---Cytat---
    Prezydent Lech Kaczyński nie poleciał w środę na Lubelszczyznę, oficjalnym
    tego powodem była zła pogoda. Prezydencki śmigłowiec wzięła jego żona i
    poleciała nad morze
    ---Koniec---

    Moherowe taksówki zawsze do usług.

    To mówiłem ja, Jarząbek, trener III kategorii.

  • 3. Data: 2009-06-25 09:07:37
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]
    > ---Koniec---
    >
    > Moherowe taksówki zawsze do usług.
    >
    > To mówiłem ja, Jarząbek, trener III kategorii.

    A jak z murzynami w USA ?

  • 4. Data: 2009-06-25 09:16:56
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > A jak z murzynami w USA ?

    Zdziwiłbyś się.

  • 5. Data: 2009-06-25 09:17:30
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

> [...]
    > moherom ciągle mało i sabotują i jątrzą. To nie ludzie , to wilki.
    >
    > To mówiłem ja, Jarząbek, trener III kategorii.

    A jak z cyklistami?

  • 6. Data: 2009-06-25 09:21:28
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego powodem była zła pogoda. Prezydencki śmigłowiec wzięła jego żona i

    Rydzyk zepsuł "czarownicy" miotłę?

    --
    marfi

    4187 (20090625) __________