  • 1. Data: 2006-02-02 19:41:10
    Temat: pytanie o srebrną KK PKOBP
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    Witam

    Czy tą kartą kredytową można dokonywać płatności internetowych?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-03 10:45:51
    Temat: Re: pytanie o srebrną KK PKOBP
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Artur wrote:
    > Witam
    >
    > Czy tą kartą kredytową można dokonywać płatności internetowych?

    Wszystko wygląda na to, że tak (jest wypukła).

    reik.

  • 3. Data: 2006-02-03 10:51:25
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-02-03 11:45, Remigiusz Babicz pisze:

    > Wszystko wygląda na to, że tak (jest wypukła).

    A co ma ewentualna *wypukłość* karty do możliwości dokonania transakcji
    internetowych?

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2006-02-03 12:06:58
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Grzegorz Kamionka wrote:

    > A co ma ewentualna *wypukłość* karty do możliwości dokonania transakcji
    > internetowych?

    W sumie to nic nie ma wspólnego, poza tym, że zwyczajowo karty wypukłe
    mają taką możliwość. Niestety na stronach PKO BP nie wspominają o tym
    przy opisie karty.

    reik.

  • 5. Data: 2006-02-03 12:14:32
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-02-03 13:06, Remigiusz Babicz pisze:

    > W sumie to nic nie ma wspólnego, poza tym, że zwyczajowo karty wypukłe
    > mają taką możliwość.

    Dokładnie :-) Standardowo odblokowany, "prestiżowy" ficzer dla kart
    embosowanych. Tyle, że coraz więcej zwykłych plaskaczy też ma taką możliwość.

    > Niestety na stronach PKO BP nie wspominają o tym
    > przy opisie karty.

    Faktycznie, na stronie nic takiego nie pisze. Swoją drogą ciekawi mnie, czy
    są karty wypukłe z _zablokowanymi_ MO/IO/TO.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2006-02-05 18:54:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> wrote in message

    > Faktycznie, na stronie nic takiego nie pisze. Swoją drogą ciekawi mnie,
    czy
    > są karty wypukłe z _zablokowanymi_ MO/IO/TO.

    Pekao SA zrobilo przed kilkoma laty taka akcje defaultowego blokowania
    operacji MO/TO/IO. AFAIR wycofali sie z tego...

    MK