  • 1. Data: 2010-03-01 14:56:44
    Temat: Lukas bank
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Ktoś miał kontakt z tym bankiem w temacie kredytu hipotecznego? Jak to u
    nich wygląda i czego się spodziewać negatywnego czego uniknę u
    konkurencji. Trochę się zdziwiłem bo daj ofertę tańszą od reszty a w
    życiu z nimi styczności nie miałem.

  • 2. Data: 2010-03-01 18:18:27
    Temat: Re: Lukas bank
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    lleeoo pisze:
> [...]
    > nich wygląda i czego się spodziewać negatywnego czego uniknę u
    > konkurencji. Trochę się zdziwiłem bo daj ofertę tańszą od reszty a w

    oferta jak każda inna, mają promocję do 2.04 na 0% prowizji przy
    zakładaniu konta, które zasadniczo i tak zakładasz żeby obniżyć marżę o
    0,3% (z ubezpieczeniem) :)
    Minusem jest to, że mają bardzo wyśrubowane warunki dot. zdolności.
    Jeśli Twoja zdolność balansuje na granicy w innych bankach to w Lukasie
    na pewno jej nie masz :)
    Jak jesteś z okolic dolnośląskiego to napisz to Ci wyliczę przykładowe
    warunki.

    Pozdro
    Ranger

  • 3. Data: 2010-03-02 08:15:11
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-01 19:18, Ranger pisze:

> [...]
    > na pewno jej nie masz :)
    > Jak jesteś z okolic dolnośląskiego to napisz to Ci wyliczę przykładowe

    O zdolność się nie martwię, bardziej chodzi o terminy od złożenia do
    rozpatrzenia. Mam tylko 30 dni na transakcje i mam trochę obaw czy się
    bank wyrobi.

  • 4. Data: 2010-03-02 08:37:58
    Od: Aur <a...@g...pl>

    > O zdolność się nie martwię, bardziej chodzi o terminy od złożenia do
    > rozpatrzenia. Mam tylko 30 dni na transakcje i mam trochę obaw czy się
    > bank wyrobi

    U mnie po 6 dniach roboczych od złożenia wniosku już mogłem podpisywać
    umowę.
    Byłem mocno zdziwiony takim szybkim tempem

    Pozdr. A.

  • 5. Data: 2010-03-02 09:34:09
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-02 09:37, Aur pisze:

    > U mnie po 6 dniach roboczych od złożenia wniosku już mogłem podpisywać
    > umowę.
    > Byłem mocno zdziwiony takim szybkim tempem
    >
    > Pozdr. A.

    Rozumiem że zdolność miałeś a ile wkładu własnego? ja mam 35% i łudzę
    się że może będzie to działało na moja korzyść jeśli chodzi o termin
    decyzji.

  • 6. Data: 2010-03-02 09:44:37
    Od: Aur <a...@g...pl>

    > Rozumiem że zdolność miałeś a ile wkładu własnego? ja mam 35% i łudzę
    > się że może będzie to działało na moja korzyść jeśli chodzi o termin
    > decyzji.

    Zdolność miałem, wkład własny 14%.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2010-03-02 14:24:33
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    lleeoo pisze:

    > Rozumiem że zdolność miałeś a ile wkładu własnego? ja mam 35% i łudzę
    > się że może będzie to działało na moja korzyść jeśli chodzi o termin
    > decyzji.
    Im dłużej będziesz gadał na forum zamiast działać to masz mniej czasu :)
    Nie ma co czekać, trzeba złożyć wniosek i już. Tylko od
    pośrednika/pracownika zależy jak szybko i jak mocno będą się starali.
    Pamiętaj że w każdym banku mowa jest o dniach roboczych. Więc jeśli
    myślisz o końcu marca to masz już tylko 21 dni :)
    Skąd jesteś?