  • 11. Data: 2006-05-25 07:23:26
    Temat: Re: Lukas czy BPH? Proszę o radę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Miroo [###m...@R...o2.pl.###] napisał:

    > Mile mnie połechtałeś :) Więc mieszkam w dużym mieście
    > a mówią, że Kielce to dziura :)

    Ja mieszkam w Nowym Sączu i tu też Lukas jest. Może to nie metropolia.
    Ale w województwie małopolskim LUKAS ma kilka placówek, a BPH
    kilkadziesiąt.

    > Za posiadanie tokena też nie ma opłaty - jeśli się z niego korzysta
    > co najmniej raz w miesiącu - co chyba nie jest trudne.

    Aż tak głęboko tego nie analizowałem. No ale jest to kolejny gadżet,
    który trzeba ze sobą taszczyć.

    > Sam planuję przeprowadzkę z Pekao do Lukasa - ale jeszcze nie
    > jestem do końca przekonany...

    Ja czekam, czy placówka BPH w której mam konto będzie nadal BPH, czy
    stanie się PEKAO. No czy PEKAO przejmie system informatyczny BPH
    ewentualnie. Co do zasady zwisa mi, jak się będzie nazywał bank, w
    którym mam konto, natomiast nie mam zamiaru cofać się w rozwoju z
    obsługą konta przez internet. Różnie z tym bywało w BPH, ale w chwili
    obecnej moim zdaniem jest lepiej, niż przyzwoicie w tym zakresie.

  • 12. Data: 2006-05-25 08:04:19
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Aż tak głęboko tego nie analizowałem. No ale jest to kolejny gadżet,
    > który trzeba ze sobą taszczyć.

    To zależy jak kto korzysta. Ja nie miałem jeszcze potrzeby taszczyć
    ze sobą karty kodów z Pekao. Wszystkie operacje wykonuję w domu.
    Ale oczywiście wiele osób potrzebuje mieć token przy sobie.

    Miroo

  • 13. Data: 2006-05-25 08:28:20
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ja czekam, czy placówka BPH w której mam konto będzie nadal BPH, czy
    > stanie się PEKAO. No czy PEKAO przejmie system informatyczny BPH
    > ewentualnie.

    Z tego co podaje prasa - nie przejmie:
    "Porozumienie UniCrediro z rządem przewiduje, że 280 oddziałów banku
    zostanie dołączonych do Pekao SA, natomiast 200 oddziałów razem z marką
    banku BPH, systemem informatycznym i pracownikami zostanie wystawione na
    sprzedaż."

    źródło:
    http://www.egospodarka.pl/14670,Tydzien-17-2006-24-3
    0-04-2006,1,24,1.html

    pzdr
    robbi

  • 14. Data: 2006-05-25 09:05:23
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:e52map$iln$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Mile mnie połechtałeś :) Więc mieszkam w dużym mieście
    > a mówią, że Kielce to dziura :)

    Proszę nie obrażać mojego miasta :-)
    A jeśli chodzi o LUKAS Bank i Kielce, to przecież bank ten
    powstał w wyniku przejęcia Banku Świętokrzyskiego przez
    LUKAS SA. Lokaty, które zakładałem w Banku Świętkorzyskim
    wypłacałem potem w LUKAS Banku.

> [...]
    > W miastach to powinno być wystarczające. Niemniej jednak w Pekao
    > miałem nieco większy wybór, w tym bankomat pod blokiem..

    > Za posiadanie tokena też nie ma opłaty - jeśli się z niego korzysta
    > co najmniej raz w miesiącu - co chyba nie jest trudne.

    > Tu się nie zgodzę. Bawiłem się chwilę wersją demo e-konta
    > dostępną na stronie lukasa - mam wrażenie, że jest to jeszcze
    > program w wersji beta. Toporny, z małą ilością informacji,
    > z błędami. Ale może to tylko wersja demo tak źle działa?
    >
    > Sam planuję przeprowadzkę z Pekao do Lukasa - ale jeszcze nie

    Mam konta w LUKASie i w PeKaO SA i podstawowym kontem operacyjnym
    jest dla mnie to w LUKASie.

    Witek