  • 1. Data: 2010-03-31 08:29:15
    Temat: Lukas , drenaż kiszeni.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Od 15 lutego Lukas wprowadził nową TOiP. Do 14 lutego opłata za visę
    elektron wynosiła 2 złote. Od 15-go podwyżka na 3 złote.
    Przez pierwsze 14 dni lutego opłata wynosiła więc2 złote miesięcznie, a w
    drugiej połowie od 15-go do 28-go, 3 złote miesięcznie. Srednio wychodzi mi
    2,50zł za luty. A ile wyszło bankowi?

    Dla ułatwienia dodam ,ze wyszlo im jak typowej polskiej "instytucji zaufania
    publicznego".

    A co by było jakby wprowadzili podwyżkę ostatniego dnia miesiąca?

    P.S. Juz nie mam tej karty. I miał nie będę.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-03-31 12:07:17
    Temat: Re: Lukas , drenaż kiszeni.
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

    > Dla ułatwienia dodam ,ze wyszlo im jak typowej polskiej "instytucji
    > zaufania publicznego".

    Jak Lukas byl polski byl OK. Jak kupil ich Credit Agricole zepsuli wszystko
    czym Lukas roznil sie od innych bankow. Dodali same wady..... Jak to
    Francuzi.

  • 3. Data: 2010-03-31 13:55:46
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "wiatrak" napisał:

    > Przez pierwsze 14 dni lutego opłata wynosiła więc2 złote miesięcznie,
    > a w drugiej połowie od 15-go do 28-go, 3 złote miesięcznie. Srednio
    > wychodzi mi 2,50zł za luty. A ile wyszło bankowi?

    "Mojemu" Lukasowi wyszło 0. Karta jest po to, zeby jej używać.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2010-03-31 15:20:32
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    wychodzi mi 2,50zł za luty. A ile wyszło bankowi?

    > "Mojemu" Lukasowi wyszło 0. Karta jest po to, zeby jej używać.

    Kartę już zastrzegłem. Leży sobie teraz w szufladzie, jak leżała, ale juz
    bezpłatnie.Po co mi ona jak używam do zakupów kredytówki, a do wypłacania z
    bankomatu są karty innych banków ( i jednoczesnie czasami do zakupów),
    które nie zezrą 3% prowizji, jak sie okaże ze to nie euronet. Konto tez
    zmienione z lukas pro na ekonto.
    Niech się lukas buja z takimi warunkami. Konto jest tymczasowo zamrożone.
    Żeby nie pobrali opłaty za tokena, bede co miesiąc przelewal zlotowke tam i
    z powrotem. A co mi tam.

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-03-31 16:09:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" hov1tg$5e6$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Srednio wychodzi mi 2,50zł za luty. A ile wyszło bankowi?

    > Dla ułatwienia dodam ,ze wyszlo im jak typowej polskiej "instytucji zaufania

    Nie przesadzaj -- na pewno nie 2+3... ;) I tak to jest, gdy współpracujesz
    z kimś, kto nie chce żyć porządnie. Lukas nie chce. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-04-01 12:42:19
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2010-03-31 17:20, wiatrak wrote:

    > Konto tez
    > zmienione z lukas pro na ekonto.

    To uwazaj na prowizje za pakiet pomocy technicznej
    w koncie PRO byl za darmo - po zmianie na konto zwykle zaczal kosztowac 1.90
    a jak masz konto wspolne to 2x1.90

    No i przez internet nie da sie zrezygnowac....

    m.

  • 7. Data: 2010-04-01 13:04:40
    Od: " " <a...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Niech się lukas buja z takimi warunkami. Konto jest tymczasowo zamrożone.
    > Żeby nie pobrali opłaty za tokena, bede co miesiąc przelewal zlotowke tam i
    > z powrotem. A co mi tam.

    No, z tym, że od razu tej złotówki nie odzyskasz: pierwsza sesja przychodząca
    jest w lukasie PO ostatniej wychodzącej. :/

  • 8. Data: 2010-04-01 13:32:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No, z tym, że od razu tej złotówki nie odzyskasz: pierwsza sesja
    > przychodząca
    > jest w lukasie PO ostatniej wychodzącej. :/

    To ta złotówka nie bedzie mi procentować? Same straty :(:(:(

    A tak na powaznie. Choc ostatni eliksir wychodzący mają w lukasie podobno o
    11-tej, to wiele razy poszła kasa zadysponowna koło południa.. Np ostatnio.
    Przychód zaksiegowany w lukasie o 11,07, zrobiłem z tego przelew do Opena o
    11.40. W openie zaksiegowane tego samego dnia. Zresztą widziałem go po
    dwoch godzinach w lukasie jako zrealizowany.

    W lukasie dobre jest to, ze przelew który już wyszedł z banku zmienia się w
    platnosciach z "wykonany" na "zrealizowany". Stąd wiadomo czy poszedł
    eliksirem, czy nie.

    Zostawiłem sobie ekonto w lukasie jako darmowy wpłatomat. Mieszkam od
    placowki o rzut beretem. I zarazem jako konto przelotowe.

    wiatrak