  • 1. Data: 2004-05-11 08:15:01
    Temat: Przelewy
    Od: "spider" <s...@W...pl>

    Kolega zlecil przelew w mbanku w zeszly piatek na moje konto w Lukasie, z
    tym ze wpisal zamiast mojego adresu zameldowania, adres korespondencyjny,
    imie, nazwisko i nr konta sie zgadza, kasa do tej pory nie wplynela,
    myslicie ze moze nie dojsc z takiego powodu? czy w takim przypadku wroci do
    wlasciciela?
    pozdrawiam
    --
    spider

  • 2. Data: 2004-05-11 09:36:53
    Temat: Re: Przelewy
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "spider" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > imie, nazwisko i nr konta sie zgadza, kasa do tej pory nie wplynela,
    > myslicie ze moze nie dojsc z takiego powodu? czy w takim przypadku wroci

    zasadniczo wszyscy twierdza ze NIE, ale mnie sie ostatnio zdarzylo, ze ktos
    twierdzil ze przelew wrocil z powodu bledu w nazwie - kwota byla drobna -
    wiec raczej twierdze ze to byla jakas niechcec do wplaty niz zwrot przez
    bank