eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas nie trzyma się własnego regulaminu (przynudzanie)Lukas nie trzyma się własnego regulaminu (przynudzanie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!dia
    blo2.news.osn.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Lukas nie trzyma się własnego regulaminu (przynudzanie)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Sat, 30 Apr 2011 19:46:39 +0200
    Message-ID: <oep7w3zs4iyc.b8vs2gxqx7ao$.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.202.159
    X-Trace: 1304185593 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 83.20.202.159:26819
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551356
    [ ukryj nagłówki ]

    Jakieś półtora roku temu Lukas zaproponował mi golda. Karta miała być
    wydana na piękne oczy, bez zaświadczeń - i jak powiedzieli, tak zrobili.
    Minęło 10 miesięcy, do progu zwalniającego z opłaty daleko, o obniżeniu
    opłaty rozmawiać nie chcieli - wywalamy kartę. Spłaciłem skromne
    zadłużenie, przyszedł zerowy wyciąg, dzwonię na lukaslinię. Zastrzeżenie
    poszło gładko, w Lukasie, poza kartą, trzeba wypowiedzieć limit kredytowy.
    Regulamin stwierdza (a przynajmniej wtedy stwierdzał, teraz nie
    zaglądałem), że jeśli brak zadłużenia, umowę limitu można wypowiedzieć
    telefonicznie. Pierwsza panienka:
    - Ale trzeba jechać do placówki, ewentualnie wysłać polecony...
    - Nigdzie nie jadę, niczego nie wysyłam, mam przed nosem państwa regulamin
    (odczytałem formułkę).
    - A, to ja pana przełączę.
    (biip, biip, biip)...
    Toś mnie przełączyła... Nic to, dzwonię jeszcze raz. Kolejna, po
    wyłuszczeniu sprawy, chciała mnie przełączyć, przezornie zapytałem ją o
    nazwisko, które i tak na wstępie sobie zapisałem :) No i przełączyła.
    Kolejna konsultantka przyjęła dyspozycję, niby wszystko fajnie, zapomniałem
    o sprawie - prawie rok ciszy. Miesiąc temu dostaję wyciąg (dobrze choć, że
    zerowy) z jakąś reklamą. Loguję się - limit kredytowy siedzi sobie w
    najlepsze. Dziś dzwonię do Lukasa - konsultant najpierw mówi, że limit
    wypowiada się osobno (jakbym nie wiedział) i że telefonicznie nie można.
    - Jak nie można, jak można, przynajmniej w regulaminie można.
    - Ale nie przyjmujemy telefonicznie.
    - A państwa własny regulamin twierdzi, że przyjmujecie.
    - Ale mamy problemy techniczne i nasze wewnętrzne regulacje mówią...
    - Ale klient ma w bani wasze, utrzymujące się od roku problemy techniczne,
    a wasze wewnętrzne regulacje tym bardziej, i coś mi się wydaje, że sąd
    byłby po stronie klienta, gdyby wasz śmieszny limit zablokował komuś
    zdolność kredytową.

    Ogólnie rozmowa jak z automatem, tyle że ostatecznie stanęło na dożywotnio
    bezpłatnym goldzie. Gdyby ktoś chciał wypowiadać limit i przy okazji
    przeczołgać trochę Lukasa, już wie, jak :)

    AK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1