  • 11. Data: 2002-02-15 14:47:55
    Temat: Re: Lukas - opinie
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Alez ta młodziez dzisiaj wygadana :-)
    > A jak obrotna :-))
    > Pozdrawiam
    > Grzegorz

    Staram sie... wiesz jak kiedys wpadne i starsi wywala mnie z domu, musze sie
    za cos utrzymac =))))

    Pozdrawiam, minik

  • 12. Data: 2002-02-15 23:16:12
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:a4irtc$9i0$1@news.tpi.pl...

    > Niedobra kawa :-) Naprawdę!

    Właśnie. Jak to jest z tą kawą? U mnie w oddziale w Rudzie Śląskiej, automat
    do kawy jest - owszem, ale gdzieś w rogu, nikt go nie używa. Kilka razy w
    oddziale byłem i ani razu kawy nie piłem, mimo, że kolejki kilkumintutowe
    są... To trzeba się prosić o nią, czy jaka cholera?

    Automat do wody mineralnej stoi zapomniany za krzesłami...

    Czy tak powinno być w każdym banku?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 13. Data: 2002-02-15 23:36:22
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4k510$8e3$1@news.onet.pl...

> [...]
    > są... To trzeba się prosić o nią, czy jaka cholera?
    >
    > Automat do wody mineralnej stoi zapomniany za krzesłami...

    Zadzwoniłem sobie teraz na LUKASlinię... Oj, kiepsko, LUKASie... Nawet
    konsultanci nie przedstawiają się nazwiskiem... No mam mieszane uczucia,
    naprawdę...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 14. Data: 2002-02-16 07:18:24
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Zadzwoniłem sobie teraz na LUKASlinię... Oj, kiepsko, LUKASie... Nawet
    > konsultanci nie przedstawiają się nazwiskiem... No mam mieszane uczucia,
    > naprawdę...

    Faktycznie- to skreśla ten bank.
    Ja ten bank lubię i takie głupie szczegóły mi nie przeszkadzają z niego
    korzystać, ale jak komus potrzebna kawa...
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-02-16 11:17:23
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Faktycznie- to skreśla ten bank.
    > Ja ten bank lubię i takie głupie szczegóły mi nie przeszkadzają z niego
    > korzystać, ale jak komus potrzebna kawa...

    ...to niech sobie wezmie do termosu =)))

    --
    minik

  • 16. Data: 2002-02-16 11:17:51
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > ...to niech sobie wezmie do termosu =)))

    weznie*

  • 17. Data: 2002-02-16 13:37:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 15 Feb 2002 12:21:42 +0100, <e...@p...onet.pl> wrote:

    >Zastanawiam sie nad otwarciem konta w Lukasie - bylbym wdzieczny za Wasze
    >opinie. Wiem, wiem, bylo nie raz na liscie, ale rozrzucone w roznych miejscach.
    >Mnie interesowalyby najbardziej wszystkie uwagi krytyczne, zauwazone
    >niedogodnosci, niedorobki, nawet z pozoru drobne. Dzieki

    Podstawowe minusy
    - brak online w inecie. Saldo uaktualniane automatycznie tylko raz,
    pozniejsze uaktualnienia trzeba wymuszac co trwa co najmniej kilka
    minut.
    - brak online w kartach - nie a blokad na rachunku, srodki dostepne
    dla karty nie musza pokrywac sie z saldem konta. Jak sie duzo uzywa VE
    to trudno zorientowac sie ile pieniedzy sie ma i latwo wpasc w slono
    platny, niedozwolony debet

    merytoryczny poziom obslugi w oddzialach i telefonie niestety typowy
    :-( ale za to nigdy nie zawiodlem sie na kontakcie przez e-mail.

    Ogolnie calkiem niezla oferta, atrakcyjny procent i prowizje, sensowna
    obsluga przez WWW, spora siec bankomatow (przynajmniej na zachodzie
    Polski), telefon 0800.
    Zakladam, ze do odddzialow chodzi sie raczej okazyjnie bo w Lukasie
    czesto mzona spotac dluugie kolejki splacajacych raty.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 18. Data: 2002-02-17 08:40:53
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie- to skreśla ten bank.
    > Ja ten bank lubię i takie głupie szczegóły mi nie przeszkadzają z niego
    > korzystać, ale jak komus potrzebna kawa...

    A spytać się po prostu nie można? Czy ja napisałem, że skreśla? Wręcz
    właśnie zaczynam z usług tego banku korzystać... Póki co w okrojonej formie,
    bo wypłaty z bankomatów + wpłaty na inteligo, ale zobaczymy...

    A co do konsultantów - naprawdę wolałbym, gdyby się przedstawiali i
    traktowali ciut inaczej, niż na poczcie... To najbardziej mi przeszkadza...

    A wątek z kawą był raczej wstawką humorystyczną...

    I jeszcze coś - oferta ofertą, ale chodzi o to, że bank został przedstawiony
    opini publicznej, jako bank przyjazny, bez paierków, z bardzo miłą obsługą,
    z kawą przy zakładaniu rachunku... O to chodzi - ja tego teraz nie widzę...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 19. Data: 2002-02-17 08:59:24
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    obsługą,
    > z kawą przy zakładaniu rachunku... O to chodzi - ja tego teraz nie

    Mnie osobiscie zaproponowano kawe tylko 2 razy: pierwszy raz jak zakladalem
    konto i drugi raz jak zmienialem ekonto na ekonto pro.

  • 20. Data: 2002-02-17 09:34:56
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message
    > przedstawiony
    > obsługą,
    > widzę...

    Hm... Przecież jest to bank bez papierków... Wszystkie umowy się u nich
    drukują, a Ty tylko podpisujesz... I tak powinno być w każdym banku! :)))