-
11. Data: 2002-02-15 14:47:55
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "minik" <m...@n...org>
> Alez ta młodziez dzisiaj wygadana :-)
> A jak obrotna :-))
> Pozdrawiam
> Grzegorz
Staram sie... wiesz jak kiedys wpadne i starsi wywala mnie z domu, musze sie
za cos utrzymac =))))
Pozdrawiam, minik
-
12. Data: 2002-02-15 23:16:12
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
wiadomości news:a4irtc$9i0$1@news.tpi.pl...
> > niedogodnosci, niedorobki, nawet z pozoru drobne. Dzieki
>
> Niedobra kawa :-) Naprawdę!
Właśnie. Jak to jest z tą kawą? U mnie w oddziale w Rudzie Śląskiej, automat
do kawy jest - owszem, ale gdzieś w rogu, nikt go nie używa. Kilka razy w
oddziale byłem i ani razu kawy nie piłem, mimo, że kolejki kilkumintutowe
są... To trzeba się prosić o nią, czy jaka cholera?
Automat do wody mineralnej stoi zapomniany za krzesłami...
Czy tak powinno być w każdym banku?
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
13. Data: 2002-02-15 23:36:22
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a4k510$8e3$1@news.onet.pl...
> Właśnie. Jak to jest z tą kawą? U mnie w oddziale w Rudzie Śląskiej,
automat
> do kawy jest - owszem, ale gdzieś w rogu, nikt go nie używa. Kilka razy w
> oddziale byłem i ani razu kawy nie piłem, mimo, że kolejki kilkumintutowe
> są... To trzeba się prosić o nią, czy jaka cholera?
>
> Automat do wody mineralnej stoi zapomniany za krzesłami...
>
> Czy tak powinno być w każdym banku?
Zadzwoniłem sobie teraz na LUKASlinię... Oj, kiepsko, LUKASie... Nawet
konsultanci nie przedstawiają się nazwiskiem... No mam mieszane uczucia,
naprawdę...
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
14. Data: 2002-02-16 07:18:24
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
> Zadzwoniłem sobie teraz na LUKASlinię... Oj, kiepsko, LUKASie... Nawet
> konsultanci nie przedstawiają się nazwiskiem... No mam mieszane uczucia,
> naprawdę...
Faktycznie- to skreśla ten bank.
Ja ten bank lubię i takie głupie szczegóły mi nie przeszkadzają z niego
korzystać, ale jak komus potrzebna kawa...
Grzegorz
-
15. Data: 2002-02-16 11:17:23
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "minik" <m...@n...org>
> Faktycznie- to skreśla ten bank.
> Ja ten bank lubię i takie głupie szczegóły mi nie przeszkadzają z niego
> korzystać, ale jak komus potrzebna kawa...
...to niech sobie wezmie do termosu =)))
--
minik
-
16. Data: 2002-02-16 11:17:51
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "minik" <m...@n...org>
> ...to niech sobie wezmie do termosu =)))
weznie*
-
17. Data: 2002-02-16 13:37:53
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On 15 Feb 2002 12:21:42 +0100, <e...@p...onet.pl> wrote:
>Zastanawiam sie nad otwarciem konta w Lukasie - bylbym wdzieczny za Wasze
>opinie. Wiem, wiem, bylo nie raz na liscie, ale rozrzucone w roznych miejscach.
>Mnie interesowalyby najbardziej wszystkie uwagi krytyczne, zauwazone
>niedogodnosci, niedorobki, nawet z pozoru drobne. Dzieki
Podstawowe minusy
- brak online w inecie. Saldo uaktualniane automatycznie tylko raz,
pozniejsze uaktualnienia trzeba wymuszac co trwa co najmniej kilka
minut.
- brak online w kartach - nie a blokad na rachunku, srodki dostepne
dla karty nie musza pokrywac sie z saldem konta. Jak sie duzo uzywa VE
to trudno zorientowac sie ile pieniedzy sie ma i latwo wpasc w slono
platny, niedozwolony debet
merytoryczny poziom obslugi w oddzialach i telefonie niestety typowy
:-( ale za to nigdy nie zawiodlem sie na kontakcie przez e-mail.
Ogolnie calkiem niezla oferta, atrakcyjny procent i prowizje, sensowna
obsluga przez WWW, spora siec bankomatow (przynajmniej na zachodzie
Polski), telefon 0800.
Zakladam, ze do odddzialow chodzi sie raczej okazyjnie bo w Lukasie
czesto mzona spotac dluugie kolejki splacajacych raty.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
-
18. Data: 2002-02-17 08:40:53
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a4l12k$1g8$1@news.tpi.pl...
> > Zadzwoniłem sobie teraz na LUKASlinię... Oj, kiepsko, LUKASie... Nawet
> > konsultanci nie przedstawiają się nazwiskiem... No mam mieszane uczucia,
> > naprawdę...
>
> Faktycznie- to skreśla ten bank.
> Ja ten bank lubię i takie głupie szczegóły mi nie przeszkadzają z niego
> korzystać, ale jak komus potrzebna kawa...
A spytać się po prostu nie można? Czy ja napisałem, że skreśla? Wręcz
właśnie zaczynam z usług tego banku korzystać... Póki co w okrojonej formie,
bo wypłaty z bankomatów + wpłaty na inteligo, ale zobaczymy...
A co do konsultantów - naprawdę wolałbym, gdyby się przedstawiali i
traktowali ciut inaczej, niż na poczcie... To najbardziej mi przeszkadza...
A wątek z kawą był raczej wstawką humorystyczną...
I jeszcze coś - oferta ofertą, ale chodzi o to, że bank został przedstawiony
opini publicznej, jako bank przyjazny, bez paierków, z bardzo miłą obsługą,
z kawą przy zakładaniu rachunku... O to chodzi - ja tego teraz nie widzę...
--
Pozdrawiam serdecznie,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
-
19. Data: 2002-02-17 08:59:24
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "minik" <m...@n...org>
> I jeszcze coś - oferta ofertą, ale chodzi o to, że bank został
przedstawiony
> opini publicznej, jako bank przyjazny, bez paierków, z bardzo miłą
obsługą,
> z kawą przy zakładaniu rachunku... O to chodzi - ja tego teraz nie
widzę...
Mnie osobiscie zaproponowano kawe tylko 2 razy: pierwszy raz jak zakladalem
konto i drugi raz jak zmienialem ekonto na ekonto pro.
-
20. Data: 2002-02-17 09:34:56
Temat: Re: Lukas - opinie
Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>
"minik" <m...@n...org> wrote in message
news:a4nrkj$fb3$1@news.onet.pl...
> > I jeszcze coś - oferta ofertą, ale chodzi o to, że bank został
> przedstawiony
> > opini publicznej, jako bank przyjazny, bez paierków, z bardzo miłą
> obsługą,
> > z kawą przy zakładaniu rachunku... O to chodzi - ja tego teraz nie
> widzę...
Hm... Przecież jest to bank bez papierków... Wszystkie umowy się u nich
drukują, a Ty tylko podpisujesz... I tak powinno być w każdym banku! :)))