  • 1. Data: 2008-08-05 15:35:33
    Temat: Lukas się kończy, co teraz? :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    W Lukasie przestają z 8% zdaje się 8.08... co po tej dacie będzie na topie
    jeżeli chodzi o konta oszczędnościowe?

  • 2. Data: 2008-08-06 07:05:26
    Temat: Re: Lukas się kończy, co teraz? :)
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > W Lukasie przestają z 8% zdaje się 8.08... co po tej dacie będzie na topie
    zle sie zdaje, 8-go to jest olimpiada a promo w lukasie juz sie skonczylo - bylo
    do 5.VIII

  • 3. Data: 2008-08-06 09:04:37
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > zle sie zdaje, 8-go to jest olimpiada a promo w lukasie juz sie skonczylo -
    > bylo do 5.VIII

    mamy już 6 sierpnia, i nadal widnieje 8%. może zapomnieli, i tak zostawią...

    poczekajmy do 8 sierpnia. jeśli "zjadą" do przedpromocyjnych 4,2 albo 4,5 -
    natychmiast przelew na inne konto (mbank 5.75, kilka kont w wbk 5.5%, albo
    eurobank 6,1%).

    4.2 albo 4.5 to już niestety żadne oprocentowanie na dziś.

  • 4. Data: 2008-08-07 06:45:06
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > poczekajmy do 8 sierpnia. jeśli "zjadą" do przedpromocyjnych 4,2 albo
    ja nie ciekalem i juz ucieklem - narazie mBank, moze millennium?

    > 4.2 albo 4.5 to już niestety żadne oprocentowanie na dziś.
    ja zakladalem tam konto dla tokena i unikalnego RORu z oprocentowaniem 3% (na
    pewno) a nie wiem czy nie 3,5% bylo na RORze jak zakladalam, a dzis? zostal juz
    tylko token do zabawy i "karmienie" darmozjada...

  • 5. Data: 2008-08-07 21:07:17
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

> [...]
    > (na pewno) a nie wiem czy nie 3,5% bylo na RORze jak zakladalam, a dzis?
    > zostal juz tylko token do zabawy i "karmienie" darmozjada...

    zapomniales o kawie???

  • 6. Data: 2008-08-26 08:58:07
    Temat: Re:
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > zapomniales o kawie???
    jakos nigdy jej nie bralem - teraz zaluje (pamietam tez o platnych wyciagach,
    chyba po 2,5zl oraz o tym ze likwidacja konta osczednosciowego to tak jakby
    druga wyplata tego samego miesiaca i biora sobie za to 10zl bez ostrzezenia - na
    eMax+ tak sie nie da)