  • 1. Data: 2008-08-05 13:23:01
    Temat: platnosci24 i bankbrowser
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Zagotowało mnie po prostu. Platnosci24 wprowadzily obligatoryjna obsluge
    natychmiastowych przelewow bankowych przez ichnia aplikacje o nazwie jak
    w topicu, ktora nalezy zainstalowac lokalnie na komputerze. Ani slowa o
    testach, certyfikatach, zabezpieczeniach tego gujana; na pocieszenie (?)
    podają że aplikacja korzysta z bibliotek IE (ktorego nie mam i nie
    uzywam i nie zamierzam). co o tym sadzicie?

    --
    bartek

  • 2. Data: 2008-08-05 17:31:19
    Temat: Re: platnosci24 i bankbrowser
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    bokomaru pisze:
> [...]
    > pocieszenie (?) podajÄ? Ĺźe aplikacja korzysta z bibliotek IE (ktorego
    > nie mam i nie uzywam i nie zamierzam). co o tym sadzicie?

    dzs placilem platnosciami24 bezposrednio ze strony sklepu i nie bylo
    takiego wymogu.
    Jakis link?
    Ciekawe co z Linuxem?

  • 3. Data: 2008-08-05 17:38:50
    Od: "ncek" <...@...II>

> [...]
    > podają że aplikacja korzysta z bibliotek IE (ktorego nie mam i nie uzywam

    instaluje sie pliczek exe i sie placi taki bajer tylko niestety dla sys
    microsoft

  • 4. Data: 2008-08-05 17:57:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ncek pisze:

    > instaluje sie pliczek exe i sie placi taki bajer tylko niestety dla sys
    > microsoft

    A..sprawdilem, ja pisalem o http://www.ecard.pl/przelew24.htm
    tam nic takiego nie wmuszaja

    wy piszecie o www.platnosci.pl ?

    Tez nic nie ma na ten temat.

    Czy przypadkiem nie instalujecie sobie keyloggera z podszywajacego sie
    zrodla?

  • 5. Data: 2008-08-05 18:24:35
    Od: "ncek" <...@...II>

    > Czy przypadkiem nie instalujecie sobie keyloggera z podszywajacego sie
    > zrodla?

    zlituj sie
    http://www.bankbrowser.pl/

  • 6. Data: 2008-08-05 20:05:20
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    krzysztofsf wrote:
    > Jakis link?

    usilowalem doladowac konto w ipfonie.

    --
    bartek

  • 7. Data: 2008-08-05 21:21:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ncek pisze:

    > zlituj sie http://www.bankbrowser.pl/

    tez pozniej znalazlem

    W ktorym momencie platnosci jestescie zmuszani do instalacji?

  • 8. Data: 2008-08-06 07:37:37
    Od: "ncek" <...@...II>

    > W ktorym momencie platnosci jestescie zmuszani do instalacji?

    kolejne ok i next i trzeba to cudo instalowac i w nim otwiera sie strona
    banku
    logujemy sie do banku wszystko sie uzupelnia samo kolejne ok i juz
    trzeba sobie to samemy zobaczyc

  • 9. Data: 2008-08-06 07:42:48
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    ncek wrote:
    > logujemy sie do banku wszystko sie uzupelnia samo kolejne ok i juz
    > trzeba sobie to samemy zobaczyc

    zainstalowales?!

    --
    bartek