  • 21. Data: 2002-06-17 15:12:50
    Temat: Re: Lukas tylko pseudo proklientowski OT
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:aek6bn$pd5$2@news.tpi.pl...

    > Wlasnie, dlatego, ze nie masz kluczykow :(( Jest to w kazdych ogolnych
    > warunkach ubezpieczen AC :-))

    Zdaje sie, ze do auta masz wiecej niz 1 komplet.

    pzdr

  • 22. Data: 2002-06-17 16:20:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Zdaje sie, ze do auta masz wiecej niz 1 komplet.

    Jasne :-) tylko, ze ubezpieczyciel chce_wszystkie_kluczyki :( Jak nie masz,
    to nie dostaniesz ani grosza :((
    Oczywiscie jest jeden wyjatek - w przypadku utraty kluczy/dowodu
    rejestracyjnego w wyniku rozboju.
    pzd

  • 23. Data: 2002-06-17 17:20:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 17 Jun 2002 18:20:40 +0200), "Witek"
    <w...@p...onet.fi> był(a) napisał(a):

    >Jasne :-) tylko, ze ubezpieczyciel chce_wszystkie_kluczyki :( Jak nie masz,
    >to nie dostaniesz ani grosza :((

    Zawsze można dorobić zestawik i ubezpieczyciel myśli, że są dwa, a ty
    masz trzy...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 24. Data: 2002-06-17 18:21:22
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002 10:09:25 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Wlasnie, dlatego, ze nie masz kluczykow :(( Jest to w kazdych ogolnych
    >warunkach ubezpieczen AC :-))

    Raczej dlatego, ze nie mysli :-))

    Oryginalne kluczyki (dla TU) trzyma się w domu.
    Dorobiony kluczyk sprawuje się równie dobrze.

    BAH

  • 25. Data: 2002-06-17 21:59:09
    Temat: Re: Lukas tylko pseudo proklientowski
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002 17:12:03 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Heh - to dopiero "pseudo". Za kazde 3 minuty placisz, a potrafia trzymac na
    >linii baaaardzo dlugo.
    >Lukas - 0800.

    0) dlatego podałem telefon, gdyż jest on elementem kosztu.
    (w pytaniu było o prowizjach)
    1) dzwonię rzadko
    2) jak dzwonię, to staram się dzwonić po 6 min/impuls

    >pzdr
    >P.S.
    >Do zastrzezenia wole zdecydowanie zaplacic 25zl i miec 0800 niz 0801 i
    >zostac bez portfela.

    Ja wole mieć te 25 w portfelu
    lub przeznaczyc na ubezpieczenie.

    Z telefonu do banku korzystam na tyle rzadko, że
    taniej wychodzi mi jak potrzebujący 0800 płacą za siebie.

    BAH

  • 26. Data: 2002-06-18 08:36:30
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    BAH wrote:

    > 0 801 3mBank :-))
    >
    > BAH

    A za wydanie duplikatu to juz chyba cos biora? ;)

  • 27. Data: 2002-06-18 09:04:19
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z
    adresu)wojo_k"@skrzynka.pl> wrote:

    > A za wydanie duplikatu to juz chyba cos biora? ;)

    Nie :)

  • 28. Data: 2002-06-18 10:55:49
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Jasne :-) tylko, ze ubezpieczyciel chce_wszystkie_kluczyki :( Jak nie
    masz,
    > to nie dostaniesz ani grosza :((

    Hmmm... czyli jesli do Skody sa 3 komplety, ja wymienilem zamek i mam do
    nowych drzwi 2 komplety (1 brakuje) to juz moge nieubezpieczac, bo i tak nie
    oddadza?

  • 29. Data: 2002-06-18 11:47:06
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Hmmm... czyli jesli do Skody sa 3 komplety, ja wymienilem zamek i mam do
    > nowych drzwi 2 komplety (1 brakuje) to juz moge nieubezpieczac, bo i tak nie
    > oddadza?

    Każdą wymianę zamków musisz zgłosić ubezpieczycielowi. Powinno się to robić po każdym
    włamaniu itd. itp.
    Paragrafów na niewypłacenie odszkodowania jest wiele. Aby się ustrzec przed
    przykrościami
    lepiej przeczytać regulamin od dechy do dechy. Samo życie. W Polsce.
    Grzegorz

  • 30. Data: 2002-06-18 11:49:29
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Oryginalne kluczyki (dla TU) trzyma się w domu.
    > Dorobiony kluczyk sprawuje się równie dobrze.

    To spróbuj dorobić sobie kluczyk z immobilizerem w srodku, bez wymiany wszystkich
    zamków.
    I bynajmniej nie piszę o polonezach, duzych fiatach, czy maluchach ;-)
    Powodzenia.
    Grzegorz