  • 1. Data: 2005-10-13 05:39:55
    Temat: Lukas zlecenia okresowe
    Od: tenesu <t...@n...net>

    jakos nie znalazlem w nowym systemie Lukasa zlecen okresowych. kto korzystal,
    ten wie o co chodzi. czy mozna teraz definiowac zlecenia okresowe, czy nie?
    ktos wie?

    --
    tenesu

  • 2. Data: 2005-10-13 08:50:43
    Temat: Re: Lukas zlecenia okresowe
    Od: "Dawid Dziobek" <e...@h...pl>

    nie ma są teraz przelewy z datą przyszłą lookni
    http://lukasbank.pl/demo/html_asp/transfer_new.asp można ustalić datę
    realizacji a co więcej można ustanowić blokadę środków do tego czasu. Nie
    zauważyłem, żeby inny bank tak miał.

    Pozdrawiam /EKO

  • 3. Data: 2005-10-13 11:50:23
    Od: dwr <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl">

    Dawid Dziobek napisał(a):
> [...]
    > http://lukasbank.pl/demo/html_asp/transfer_new.asp można ustalić datę
    > realizacji a co więcej można ustanowić blokadę środków do tego czasu. Nie

    W Inteligo tak jest ze mozna wlaczyc blokade srodkow.

    A tymczasem w Lukasie lista platnosci jest nie posortowana albo
    posortowana w niejasnym dla mnie porzadku. Przydaloby sie aby po dacie
    realizacji jak bylo dotychczas.

    pozdrawiam

    dwr

  • 4. Data: 2005-10-13 12:12:31
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik dwr > napisał:

    > A tymczasem w Lukasie lista platnosci jest nie posortowana albo
    > posortowana w niejasnym dla mnie porzadku.

    Dziwne, u mnie jest posrtowana jak nalezy, chronologicznie.

    darek

  • 5. Data: 2005-10-13 14:35:42
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-13 14:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    darek, gdy pisał(a):

    > Dziwne, u mnie jest posrtowana jak nalezy, chronologicznie.
    >
    > darek

    SOU#1
    Mam wrażenie, że są uszeregowane wedle kolejności ordynowania zleceń.
    Zasadniczo skrajnie nieczytelne i męczące

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****