  • 1. Data: 2005-10-12 23:48:54
    Temat: Remont mieszkania - jaki kredyt??
    Od: "alfredsdottir" <m...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby mi udzielić kilka rad odnośnie kredytu?
    Otóż, chodzi o to, że chcę wziąć kredyt na generalny remont mieszkania (ok.
    30 - 40 tys PLN) i sęk w tym, że nie chcę brać kredytu hipotecznego.
    Czy jest jakieś inne rozwiązanie? Jeśli tak, to co radzicie?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-13 06:19:27
    Temat: Re: Remont mieszkania - jaki kredyt??
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik alfredsdottir pisze:

    > Otóż, chodzi o to, że chcę wziąć kredyt na generalny remont mieszkania (ok.
    > 30 - 40 tys PLN) i sęk w tym, że nie chcę brać kredytu hipotecznego.
    > Czy jest jakieś inne rozwiązanie?

    Pożyczka hipoteczna.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 3. Data: 2005-10-13 21:14:31
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > Przeglądam pl.biznes.banki

    > Pożyczka hipoteczna.
    >
    > Pozyczka hipoteczna to tez rodzaj kredytu hipotecznego tylko, że na dowolny
    cel i wyzej oprocentowana niż kredyt celowy np. na remont, niektóre banki
    oferują kredyty hipoteczne do pewnych kwot, gdzie kredyt tego typu mozna
    zabezpieczyć w inny sposób niz na hipotece np. Lukas Bank oferuje takie
    kredyty do kwoty 30 tys. PLN włacznie - o szczegóły lepiej pytać już doradcy w
    banku