  • Data: 2010-06-10 17:25:58
    Temat: Lukas zlosliwy
    Od: "K" <f...@g...apl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam od kilku lat karte kredytowa w Lukasie. Po raz pierwszy zdazylo sie, ze
    przelew ze splata nie wyszedl z innego banku w zaplanowanym terminie i data
    splaty kwoty minimalnej zostala przegapiona. Kilka dni pozniej zauwazylem brak
    wplaty na rachunek karty i wykonalem niezwlocznie przelew, chwile potem nawet
    przedterminowo ten z nastepnego wyciagu. Minal dobry tydzien i Lukas przyslal
    pismo przypominajace z datownikiem o kilka dni pozniejszym niz moje zaksiegowane
    wplaty. Co gorsza policzyl sobie - zgodnie z TOiP - kwotę (bodajże) 15 zł. W
    odpowiedzi na reklamację p. Beata Patyna z windykacji nie odniosla sie wcale do
    bezsensownego wysylania pisma w momencie gdy zadluzenia juz dawno nie bylo.
    Elementem karnym sa przeciez podwyzszone drastycznie odsetki od kapitalu
    przeterminowanego a nie sztuczna korespondencja.
    Bardzo nieeleganckie.
    K.