  • 21. Data: 2005-06-10 18:44:40
    Temat: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    varitas napisał(a):

    > Tyle że odpowiedziała mi jakaś totalna miernota, jakaś zwykła konsultantka a
    > nie kierownik czy dyrektor.

    Naprawdę myślisz, że reklamację rozpatrują i piszą odpowiedź kierownicy
    i dyrektorzy, którzy się pod nią podpisali? To tylko stempel i podpis,
    robota została wykonana i tak przez masę pracowitych żuczków... A kto
    się pod tym podpisze to już nie ma znaczenia... Akurat Lukas w tej
    kwestii podchodzi uczciwie - zawsze wiesz, kto NAPRAWDĘ zajmował się
    Twoją sprawą.

  • 22. Data: 2005-06-10 19:21:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

  • 23. Data: 2005-06-10 19:22:22
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale wtedy reklamacja polecongego wystarczy. (Z ciekawości: co to za
    >instytucjie?)

    ZUS, telekomy, ubezpieczyciele, banki :) Ogolnie wszyscy, ktorym nie w
    smak moj list.

    G.

  • 24. Data: 2005-06-10 21:37:16
    Od: "veritas" <v...@a...pl>

    > Lukas to skorwysyny jak wiekszosc bankow w polsce.
    >
    > Na wszelki wypadek zanotuj, moze okaza sie te namiary dla Ciebie pomocne:
    >
    > 1) www.federacja-konsumentow.org.pl
    >
    > 2) p...@f...org.pl
    >
    > 3) W każdą trzecią środę miesiąca, od godziny 14.00 do 15.00 w biurze Rady
    > Krajowej FK w Warszawie pod numerem telefonu (0-22) 826-72-94 dyżuruje i
    > udziela porad prawnych z zakresu prawa bankowego
    > Arbiter Bankowy - Katarzyna Marczyńska.

    Dziękuję bardzo :)

    veritas

  • 25. Data: 2005-06-10 21:47:18
    Od: "veritas" <v...@a...pl>

> [...]
    > się pod tym podpisze to już nie ma znaczenia... Akurat Lukas w tej
    > kwestii podchodzi uczciwie - zawsze wiesz, kto NAPRAWDĘ zajmował się

    Nie mam cienia wątpliwości, że jeśli pismo adresuję do dyrektora, to nie on
    odpowiada ! Pismo przegląda sekretarka, i w zasadzie to ona kieruje daną sprawę
    dalej.
    Jest jednak spora różnica w podejściu instytucji do klienta, pomiędzy zwykłym
    jej przedstawicielem, a taką np. sekretarką dyrektora. Te dwie osoby mają inną
    wiedzę a przede wszystkim inne priorytety.

    Już jakieś symptomy rozwiązania sprawy chyba się pojawiły, choć jeśli one
    zawiodą, to skorzystam z Waszych rad ( choć już wcielam je w życie ). Jeśli
    mimo to nie uda się, to jest jeszcze jedna opcja. Jest skuteczna w przypadku
    klientów - debilów, którzy ewidentnie nie mają racji itd, więc jeśli mam rację
    ( a mam ) to też powinno poskutkować.

    Mam nadzieję, że sprawa szybko się zakończy, a będzie tak, jeśli dobrze
    rozumiem czym zajmuje się dział marketingu określonej instytucji.

    Pozdrawiam.
    veritas

  • 26. Data: 2005-06-13 08:44:10
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    n...@g...pl napisał(a):

    > Lukas to skorwysyny jak wiekszosc bankow w polsce.

    A Balcerowicz musi odejść....

    PshemeK