eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radęRe: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: "veritas" <v...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
    Date: 10 Jun 2005 23:47:18 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 34
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <d8cn2i$h5h$1@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1118440038 7419 213.180.130.18 (10 Jun 2005 21:47:18
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jun 2005 21:47:18 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.31.5.25, 192.168.243.37
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:352308
    [ ukryj nagłówki ]

    > varitas napisał(a):
    >
    > > Tyle że odpowiedziała mi jakaś totalna miernota, jakaś zwykła konsultantka
    a
    > > nie kierownik czy dyrektor.
    >
    > Naprawdę myślisz, że reklamację rozpatrują i piszą odpowiedź kierownicy
    > i dyrektorzy, którzy się pod nią podpisali? To tylko stempel i podpis,
    > robota została wykonana i tak przez masę pracowitych żuczków... A kto
    > się pod tym podpisze to już nie ma znaczenia... Akurat Lukas w tej
    > kwestii podchodzi uczciwie - zawsze wiesz, kto NAPRAWDĘ zajmował się
    > Twoją sprawą.

    Nie mam cienia wątpliwości, że jeśli pismo adresuję do dyrektora, to nie on
    odpowiada ! Pismo przegląda sekretarka, i w zasadzie to ona kieruje daną sprawę
    dalej.
    Jest jednak spora różnica w podejściu instytucji do klienta, pomiędzy zwykłym
    jej przedstawicielem, a taką np. sekretarką dyrektora. Te dwie osoby mają inną
    wiedzę a przede wszystkim inne priorytety.

    Już jakieś symptomy rozwiązania sprawy chyba się pojawiły, choć jeśli one
    zawiodą, to skorzystam z Waszych rad ( choć już wcielam je w życie ). Jeśli
    mimo to nie uda się, to jest jeszcze jedna opcja. Jest skuteczna w przypadku
    klientów - debilów, którzy ewidentnie nie mają racji itd, więc jeśli mam rację
    ( a mam ) to też powinno poskutkować.

    Mam nadzieję, że sprawa szybko się zakończy, a będzie tak, jeśli dobrze
    rozumiem czym zajmuje się dział marketingu określonej instytucji.

    Pozdrawiam.
    veritas

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1