-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
onet.pl
From: "veritas" <v...@a...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: LukasBank - To przechodzi ludzkie pojęcie. B.proszę o radę
Date: 10 Jun 2005 23:47:18 +0200
Organization: Onet.pl SA
Lines: 34
Message-ID: <3...@n...onet.pl>
References: <d8cn2i$h5h$1@news.elsat.net.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1118440038 7419 213.180.130.18 (10 Jun 2005 21:47:18
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 10 Jun 2005 21:47:18 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 83.31.5.25, 192.168.243.37
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:352308
[ ukryj nagłówki ]> varitas napisał(a):
>
> > Tyle że odpowiedziała mi jakaś totalna miernota, jakaś zwykła konsultantka
a
> > nie kierownik czy dyrektor.
>
> Naprawdę myślisz, że reklamację rozpatrują i piszą odpowiedź kierownicy
> i dyrektorzy, którzy się pod nią podpisali? To tylko stempel i podpis,
> robota została wykonana i tak przez masę pracowitych żuczków... A kto
> się pod tym podpisze to już nie ma znaczenia... Akurat Lukas w tej
> kwestii podchodzi uczciwie - zawsze wiesz, kto NAPRAWDĘ zajmował się
> Twoją sprawą.
Nie mam cienia wątpliwości, że jeśli pismo adresuję do dyrektora, to nie on
odpowiada ! Pismo przegląda sekretarka, i w zasadzie to ona kieruje daną sprawę
dalej.
Jest jednak spora różnica w podejściu instytucji do klienta, pomiędzy zwykłym
jej przedstawicielem, a taką np. sekretarką dyrektora. Te dwie osoby mają inną
wiedzę a przede wszystkim inne priorytety.
Już jakieś symptomy rozwiązania sprawy chyba się pojawiły, choć jeśli one
zawiodą, to skorzystam z Waszych rad ( choć już wcielam je w życie ). Jeśli
mimo to nie uda się, to jest jeszcze jedna opcja. Jest skuteczna w przypadku
klientów - debilów, którzy ewidentnie nie mają racji itd, więc jeśli mam rację
( a mam ) to też powinno poskutkować.
Mam nadzieję, że sprawa szybko się zakończy, a będzie tak, jeśli dobrze
rozumiem czym zajmuje się dział marketingu określonej instytucji.
Pozdrawiam.
veritas
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.05 08:44 PshemeK
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...