  • 1. Data: 2010-02-06 14:27:05
    Temat: Kiedy kaza uzupelniac depozyt
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    1. Jesli stan rachunku wynosi ok 2000 zl, a sa otwarte 2 longi po 2407 to
    przy jakim stanie rachunku zazadaja uzupelnienia depozytu lub zamkna mi je?

    2. Jesli wczorajszy poziom zamkniecie okaze sie koncem spadku to czy jest
    sens brac 3 longa po doplaceniu ok 1200 zl.?

    Leszek

  • 2. Data: 2010-02-06 16:06:57
    Temat: Re: Kiedy kaza uzupelniac depozyt
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Jesli stan rachunku wynosi ok 2000 zl, a sa otwarte 2 longi po 2407 to
    > przy jakim stanie rachunku zazadaja uzupelnienia depozytu lub zamkna mi je?

    Nie dostałeś margina to może jeszcze w poniedziałek zadzwonią. Jak nie to
    jeden kontrakt out najprawdopodobnie na fixie w poniedziałek. Na przyszłość
    czytaj regulaminy. Depozyty uzupełnia się przed sesją.

    > 2. Jesli wczorajszy poziom zamkniecie okaze sie koncem spadku to czy jest
    > sens brac 3 longa po doplaceniu ok 1200 zl.?

    nie masz kasy na 2 longi a chcesz trzeciego :-). Zostało Ci na jednego szorta
    i tego się trzymaj.

  • 3. Data: 2010-02-06 20:10:26
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > 2. Jesli wczorajszy poziom zamkniecie okaze sie koncem spadku to czy jest
    > sens brac 3 longa po doplaceniu ok 1200 zl.?

    Z mojego doświadczenia :( - wtedy, kiedy zamknięcie pozycji (do czego jesteś
    praktycznie przymuszony) jest najmniej korzystne:).
    Ale to okazuje się po zamknięciu pozycji, bo gdybyś przewidział, to
    uzupełniłbyś depozyt, ale już przestałeś wierzyć, prawda?

    W twoim przypadku próbowałbym nie zamykać do 2195 (uzupełnić depozyt - o ile
    to możliwe), poniżej zamknąłbym.

    kc

    PS. To tylko moje ostobiste zdanie, nie musisz się nim kierować.

  • 4. Data: 2010-02-06 21:22:02
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Lut, 15:27, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > 2. Jesli wczorajszy poziom zamkniecie okaze sie koncem spadku to czy jest
    > sens brac 3 longa po doplaceniu ok 1200 zl.?

    panienka,

    to żę rozum ci odebrało trzymając pozycję to twój business

    dobra rada taka, w pn masz odbicie z luką

    zamknij long pozycję i zapomnij o tym kierunku

  • 5. Data: 2010-02-07 17:08:09
    Od: k...@p...onet.pl

    > zamknij long pozycję i zapomnij o tym kierunku

    a za reszte, co uratujesz, kup EkoExport i nie baw sie w handel akcjami na
    najblizsze nawet poltora roku, scisle do ok. 20 kwietnia 2011. Ale czy proste
    rady sa dzisiaj w cenie? W zeszlym roku polecalem Immoeast, teraz EEX a za rok
    pewnie..ale o tym potem....

    kroovka

  • 6. Data: 2010-02-12 10:17:23
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "kigam"
    > nie masz kasy na 2 longi a chcesz trzeciego :-). Zostało Ci na jednego
    > szorta
    > i tego się trzymaj.

    Kiepsko liczysz bo gdybym sprzedal je wczoraj na fixingu to mialbym 4642,20,
    ale na szczescie, od niedzieli do dzis nie mialem internetu co uchronilo
    mnie przed ta decyzja.

    Leszek :-)

  • 7. Data: 2010-02-12 11:21:15
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 12 Lut, 11:17, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:
> [...]
    > ale na szczescie, od niedzieli do dzis nie mialem internetu co uchronilo

    Znaczy się 2 L cały czas trzymasz i dokupiłeś 3 ?

  • 8. Data: 2010-02-12 11:45:45
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Użytkownik "macieks"
    > Znaczy się 2 L cały czas trzymasz i dokupiłeś 3 ?

    Trzymam 2L. Poziom 2150 powinien sie obropnic

    Leszek

  • 9. Data: 2010-02-12 12:46:47
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 12 Lut, 12:45, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:

    > Trzymam 2L. Poziom 2150 powinien sie obropnic
    >
    > Leszek

    Poziom w porządku. Zobaczymy czy tam się znajdziemy i co się wydarzy.

    Odnośnie sposobu poprowadzenia tej pozycji nie będę się 'wymandrzał'
    Rynek dał darmową/drogą lekcję.

  • 10. Data: 2010-02-12 12:52:12
    Od: jb <j...@g...com>

    > Trzymam 2L. Poziom 2150 powinien sie obropnic

    witam,
    jesli trzymasz 2L po 2400 jak pisales to masz jaja ze stali....
    powodzenia.

    JR