  • 1. Data: 2008-12-16 09:27:05
    Temat: MAM DOŚĆ ALIORA !
    Od: "Wójt" <wójt@interia.pl>

    Od tygodnia korzystam z "uslug" tego nieszczesnego banku
    i stracilem mnostwo nerwow.

    Najpierw problemy z kontem, potem problemy z autoryzacja,
    teraz mam problem z karta, ktora... ZNIKNEŁA !!!

    Mam poblokowane srodki, nie mam karty, a pani w sluchawce
    wdziecznie informuje, iz... klopoty sa tylko przejsciowe.
    A na moje pytanie czy do jutra wszystko sie wyjasni, slysze:
    "prawdopodobnie"....

  • 2. Data: 2008-12-16 10:05:43
    Temat: Re: MAM DOŚĆ ALIORA !
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Wójt" <wójt@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wdziecznie informuje, iz... klopoty sa tylko przejsciowe.
    > A na moje pytanie czy do jutra wszystko sie wyjasni, slysze:

    witaj w klubie ;)
    ale wierze, że się wszystko ułoży. Dajmy im trochę czasu ...

  • 3. Data: 2008-12-16 19:39:43
    Od: Piona <e...@W...PL>

    qbczyk pisze:
    > witaj w klubie ;)
    > ale wierze, że się wszystko ułoży. Dajmy im trochę czasu ...

    Sory, ale dla mnie jesteś bardzo naiwny.
    Co to za wyższa kultura bankowości, która daje ciała na całej lini???
    Co to za bank, który wprowadza produkty niedopracowane, systemy
    nieprzetestowane itp.
    Nigdy w życiu nie dam im ani złotówki. TO nie lata 90te, że przecierano
    szlaki w wolnorynkowej bankowości.
    Dajecie się zrobić w balona i tyle...
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 4. Data: 2008-12-16 19:41:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "qbczyk" <q...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Wójt" <wójt@interia.pl> napisał w wiadomości

    > witaj w klubie ;)
    > ale wierze, że się wszystko ułoży. Dajmy im trochę czasu ...

    Ty też robisz w marketingu ?

  • 5. Data: 2008-12-16 21:14:00
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "qbczyk" <q...@w...pl> wrote in message

    > Ty też robisz w marketingu ?

    Nie, ale tyle razy mi to samo powtarzali, że chyba już każdemu to samo mówię
    ;)

  • 6. Data: 2008-12-16 21:58:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Nie, ale tyle razy mi to samo powtarzali, że chyba już każdemu to samo
    > mówię
    > ;)
    dobre :)