  • 1. Data: 2010-04-12 17:45:25
    Temat: MBANK - 2 logowanie "w życiu" i zablokowany internet. Co dalej ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Ktoś zna procedurki w mbanku panujące w takim przypadku?

    Znajomy założył konto - przyszedł pakiet aktywujący, zalogował
    się na koncie, wszystko ładnie ... przy 2 logowaniu nie
    aktywował dostępu telefonicznego i telefonicznego kodu ;/

    Rozmowa ponoć z mlinką dużo nie daje, gdyż iż ci ciągle
    przełączają na kanał telefoniczny (celem odblokowania
    internetu), a ten kanał nie był aktywowany.

    Jedyne co znalazłem to jakiegoś sfrustrowanego wesołka, co "w
    podobny" sposób co znajomy opisuje ten absurd

    (http://tosiek.pl/blad-w-mbank-kanal-dostepu-interne
    t-limity-karty-debetowej-transakcje-bezgotowkowe/)

    Ma ktoś jakąś złotą radę jak wybrnąć z tej sytuacji ?

    6008

  • 2. Data: 2010-04-12 17:53:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 19:45:25 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

> [...]
    >
    > Znajomy założył konto - przyszedł pakiet aktywujący, zalogował się na
    > koncie, wszystko ładnie ... przy 2 logowaniu nie aktywował dostępu
    (...)
    > Ma ktoś jakąś złotą radę jak wybrnąć z tej sytuacji ?

    Chyba tylko wizyta w mkiosku z dowodem osobistym i nowy pakiet
    aktywacyjny.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-04-12 18:10:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

> [...]
    t-limity-karty-debetowej-transakcje-bezgotowkowe/)

    > Ma ktoś jakąś złotą radę jak wybrnąć z tej sytuacji ?

    O ile procedury się nie zmieniły, to zamówić pakiet aktywacyjny, nie dać
    się zbyć mLince.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin