eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [Alior] No żesz urwał nać!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2010-04-12 10:18:44
    Temat: [Alior] No żesz urwał nać!
    Od: guest <n...@T...pl>

    Jestem programistą - rozumiem, że bank może mieć problem z systemem
    informatycznym, który jest tak nowoczesny, że aż skomplikowany, co
    objawia się bum tak +- raz dziennie.

    Jestem cierpliwy - więc zdaję sobie sprawę, że zmiana terminu
    rozliczeniowego karty kredytowej (poprawnego na wniosku - błędnie
    wprowadzonego do systemu przez pracownika) może trwać ponad pół roku i
    jeszcze się nie wydarzyć mimo kliku monitów.

    Jestem wyrozumiały - w końcu ten nieomylny system jest dziełem ludzi
    omylnych jak ja - stąd zapewne nalicza sobie extra 5 zł na rachunku
    karty kredytowej, mimo spełnienia wszystkich warunków opisanych w TOiP
    zwalniających z tego haraczu.

    Jestem w końcu obdarzony pamięcią do liczb - co przydało się, bo właśnie
    po kolejnym zalogowaniu do systemu zniknęła mi cała historia rachunku
    rozliczeniowego...

    No żesz Alior Wasza Mać! Gdzie jest QC? Znicze pali? Od kiedy to testuje
    się system (finansowy!) na żywym organizmie?


  • 2. Data: 2010-04-12 10:58:39
    Temat: Re: [Alior] No żesz urwał nać!
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 12:18:44 +0200, guest napisał(a):

    > Jestem programistą - rozumiem, że bank może mieć problem z systemem
    > informatycznym, który jest tak nowoczesny, że aż skomplikowany, co
    > objawia się bum tak +- raz dziennie.

    Czasami lepiej korzystać z tego https://m.aliorbank.pl



    --
    xbartx


  • 3. Data: 2010-04-12 14:02:17
    Temat: Re: [Alior] No żesz urwał nać!
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-04-12 12:58, xbartx pisze:
    > Czasami lepiej korzystać z tego https://m.aliorbank.pl

    Tez nie dziala. BRAK RACHUNKOW!


    --
    www.ogloszenia.krakow.pl


  • 4. Data: 2010-04-12 14:25:30
    Temat: Re: [Alior] No żesz urwał nać!
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    No to Aliorowi pozostaje:
    - Wyznaczyć ze 2, max 3 godziny dziennie, kiedy system na pewno działa,
    bo przecież obecny "uptime" jest statystycznie podobny.
    - Stworzyć zupełnie nowy system transakcyjny, oczywiście również z
    ComArchu, żeby był równie bezbłędny, stabilny i przetestowany
    - Zrezygnować z bankowości internetowej, przecież i tak w takiej formie
    bardziej wkurza niż jakby jej nie było

    ;)

    Mnie to pal licho- grunt, że karty działają, raz na parę dni da się
    trafić- jak się dobrze spróbuje- na okres, kiedy wszystko działa. Ale
    jak ktoś ma firmę, albo gra na giełdzie, albo po prostu potrzebuje
    codziennie wykonać jakieś przelewy, pograć na autodealingu...

    Pod tym względem Alior jest naprawdę żenujący (a w dzisiejszych czasach
    Internet to przecież podstawowy kanał dostępu do pieniędzy i
    informacji). Miejmy nadzieję, że w końcu ktoś kiedyś ruszy 4 litery i
    problem rozwiąże a następnie klienci otrzymają mailowe, osobiste
    przeprosiny za stan rzeczy, jaki utrzymuje się od około 1,5 miesiąca.
    A może jest jeszcze inaczej- ponieważ częstotliwość awarii jest wręcz
    nie do uwierzenia, może po prostu Aliorowi się to opłaca, kiedy firma
    outsourcingowa płaci jakieś kary umowne za niedostępność systemu, co? Bo
    żenada doszła do tego stopnia, że można podejrzewać, że bankowi nie
    zależny na poprawie systemu...

    Ktoś z banku to czyta? To polecam mój pomysł- realnie tylko ten ostatni ;)

    --
    Michał


  • 5. Data: 2010-04-13 08:44:26
    Temat: Re: [Alior] No żesz urwał nać!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Michal_Ko napisał(a) :
    > No to Aliorowi pozostaje:
    > - Wyznaczyć ze 2, max 3 godziny dziennie, kiedy system na pewno działa,
    > bo przecież obecny "uptime" jest statystycznie podobny.
    ...
    > Mnie to pal licho- grunt, że karty działają, raz na parę dni da się
    > trafić- jak się dobrze spróbuje- na okres, kiedy wszystko działa. Ale
    > jak ktoś ma firmę, albo gra na giełdzie, albo po prostu potrzebuje
    > codziennie wykonać jakieś przelewy, pograć na autodealingu...

    Nie prościej zmienić banku na taki, który działa bez aż takich
    problemów? Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy więcej niż 1 raz nie
    mam błyskawicznego dostępu do operacji bankowych. Aliorowi już
    dziękujemy. Adieu.

    > przeprosiny za stan rzeczy, jaki utrzymuje się od około 1,5 miesiąca.
    > A może jest jeszcze inaczej- ponieważ częstotliwość awarii jest wręcz
    > nie do uwierzenia, może po prostu Aliorowi się to opłaca, kiedy firma

    Przez półtora miesiąca??? Mi wystarczyła jedna taka sytuacja, która
    przepełniła puchar, w pewnym banku kilka lat temu.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E


  • 6. Data: 2010-04-13 12:44:11
    Temat: Re: [Alior] No żesz urwał nać!
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam
    >
    > Michal_Ko napisał(a) :
    >> No to Aliorowi pozostaje:
    >> - Wyznaczyć ze 2, max 3 godziny dziennie, kiedy system na pewno działa,
    >> bo przecież obecny "uptime" jest statystycznie podobny.
    > ...
    >> Mnie to pal licho- grunt, że karty działają, raz na parę dni da się
    >> trafić- jak się dobrze spróbuje- na okres, kiedy wszystko działa. Ale
    >> jak ktoś ma firmę, albo gra na giełdzie, albo po prostu potrzebuje
    >> codziennie wykonać jakieś przelewy, pograć na autodealingu...
    >
    > Nie prościej zmienić banku na taki, który działa bez aż takich
    > problemów?

    Teoretycznie "prościej", ale wcale nie łatwiej :) Po pierwsze- z bankiem
    zawierasz jakieśtam jednak umowy, no i naiwnie masz nadzieję, że jest to
    poważna instytucja i "teraz to już ostatni raz".

    > Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy więcej niż 1 raz nie
    > mam błyskawicznego dostępu do operacji bankowych. Aliorowi już
    > dziękujemy. Adieu.

    To musiałbyś "obskoczyć" wszystkie banki w PL a i tak by ich wkrótce
    brakło. Awarie zdarzają sie u każdego- vide mbank dzisiaj.

    A ja zwykły szaraczek, no cóż, wkurzony jestem, ale nie przeszkadza mi
    to normalnie korzystać z konta- przelewy zawsze planuję wczesniej (lub
    ustalam zlecenia stałe), jest ich mało. Korzystam z kart które w Aliorze
    zawsze ładnie działają.

    System bankowości internetowej u nich to tylko "nakładka" więc nie jest
    tak, że bez dostępu do niego nic nie działa. A oferta jednak jest-
    pomimo ostatniego pogorszenia- nadal znakomita.

    --
    Michał

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1