  • 1. Data: 2009-08-13 21:34:49
    Temat: MBANK - kredyt odnawialny
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,

    Pare dni temu pojawil sie watek, w ktrorym opisywano praktyki mbanku
    naklaniajace klientow do obnizenia kwot limitow kredytowych. Co zostalo
    odczytane przez dyskutantow jako znak, ze bank nie ma pieniedzy.

    Ale chyba nie jest tak zle, bo dzisiaj bank udzielil mi takiego kredytu
    w max wysokosci. Chyba nie ma powodow do paniki, bank kase ma tylko
    daje ja z wieksza ostroznoascia.

    --
    pozdr
    wojtek

  • 2. Data: 2009-08-13 22:35:05
    Temat: Re: MBANK - kredyt odnawialny
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Laphroaig pisze:
> [...]
    >
    > Ale chyba nie jest tak zle, bo dzisiaj bank udzielil mi takiego kredytu
    > w max wysokosci. Chyba nie ma powodow do paniki, bank kase ma tylko

    czy wypelniajac wniosek zwrociles uwage, ze jest tam informacja, iz
    przdluzenie za rok bedzie kosztowac 1%, minimum 25 zl?

    Ja zwrocilem na to uwage, poniewaz rowniez otrzymalem taka oferte i
    zaczalem wypelniac wniosek, chcac sobie zadysponowac kredyt odnawialny
    500 zl z przyznanych mi prawie 10000 (mimo, ze nie mam wplywow z pensji).

    Jesli bierzemy KO na kwote wyzsza niz 2500, nie jest to problem.
    Natomiast, uwzgledniajac akcje zachecajaca do zmniejszania limitow, oraz
    to,ze juz sporo osob ma limity ponizej 2500 zl, kwota 25 zl od kazdego
    KO w wielu przypadkach podrozy koszt jego corocznego odnowienia (zasada
    zblizona do stosowane w wiekszosci bankow, mBank byl chlubnym wyjatkiem,
    dajac kwote minimalna wylacznie przy przyznawaniu kredytu i czesto z
    niej rezygnujac przy roznych promocjach).

    Na moje pytanie o klauzule z kwota minimalna przy odnowieniu, pracownicy
    mbanku udzielaja wykretnych odpowiedzi, odnoszac zie do aktualnej TOiP
    bez okreslenia, ze klauzula we wniosku jest bledem i za rok nie bedzie
    oplaty minimalnej.

  • 3. Data: 2009-08-14 08:42:57
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > czy wypelniajac wniosek zwrociles uwage, ze jest tam informacja, iz
    > przdluzenie za rok bedzie kosztowac 1%, minimum 25 zl?

    Wydaje mi się, że założenie konta to 1% minimum 25zł, a przedłużenie 1%.
    Cennik jest
    http://www.mbank.pl/indywidualny/kredyty/odnawialny/
    index.html#tabs=1 a
    wypis z niego brzmi:

    prowizja za udzielenie kredytu - 1% kwoty kredytu, min. 25 zł,
    prowizja za odnowienie kredytu - 1% kwoty odnowienia

    Ja początkowo myślałem jak Ty i od kilku dni mam jedynie 500zł w razie
    niespodziewanych wydatków. Od kilku dni mam obniżone z 2tys na 500zł bo
    już mi tak duża kwota nie jest potrzebna, a po co płacić niepotrzebne
    prowizje.

    --
    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 4. Data: 2009-08-14 10:43:14
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 14 Sie, 10:42, ztomasz <z...@o...pl> wrote:

> [...]
    > niespodziewanych wydatków. Od kilku dni mam obniżone z 2tys na 500zł bo
    > już mi tak duża kwota nie jest potrzebna, a po co płacić niepotrzebne

    Zobacz moje wpisy na blogu mbanku, gdzie zamiescilem wpisy z systemu
    transakcyjnego, jakie pojawily sie w przeslanym do mnie wniosku.

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=452#comm

  • 5. Data: 2010-01-24 15:44:03
    Od: "arsz" <kszychoo@WYTNIJ_TOo2.pl>

    [cytat]
[...]
    [/cytat]
    czyli nie warto brać dużego limitu jeśli się z niego nie skorzysta?
    bank zaproponował mi 20.000zł. Czy jeśli wezmę taki kredyt odnawialny i przez kilka
    miesięcy w ogóle nie będę z niego korzystał to będą naliczane jakieś opłaty?

  • 6. Data: 2010-01-24 16:31:26
    Od: marek <mularek@wytnij_o2.pl>

    arsz wrote:

> [...]
    > bank zaproponował mi 20.000zł. Czy jeśli wezmę taki kredyt odnawialny i
    > przez kilka miesięcy w ogóle nie będę z niego korzystał to będą naliczane
    oczywiście!
    z tego co wiem, to jest jedyny bank ktory każe sobie płacic za "możliwość"
    zaciągnięcia kredytu. OHYDA.....
    to jest wlasnie lichwa....

  • 7. Data: 2010-01-24 16:42:22
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "marek" <mularek@wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości
    arsz wrote:

    >z tego co wiem, to jest jedyny bank ktory każe sobie płacic za "możliwość"
    >zaciągnięcia kredytu. OHYDA.....

    Jedyny ? Jakie udostępniaja limit kredytowy za darmo?
    Może PKOBP albo inny ING ?

  • 8. Data: 2010-01-24 16:48:34
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 24 Sty, 17:42, "beznick" <x...@a...cd> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:hjhta0$9uu$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > Jedyny ? Jakie udostępniaja limit kredytowy za darmo?

    Ja jako linii kredytowej używam KK Getinu . Raz w miesiącu przelewam
    kasę na konto i korzystam z niej bez żadnych odsetek. Za tę
    przyjemność płacę 4,50 PLN miesięcznie( obowiązkowe ubezpieczenie) i
    trzeba odwiedzić placówkę żeby zlecić przelew.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 9. Data: 2010-01-24 18:24:35
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Erazmus"
    e.googlegroups.com

> [...]
    > przyjemność płacę 4,50 PLN miesięcznie( obowiązkowe ubezpieczenie) i
    > trzeba odwiedzić placówkę żeby zlecić przelew.

    Często zleczasz przelew z KK? Jeżeli nie to może warto zrobić przesiadkę na
    KIS'a? Zawsze te 50 PLNów zostaje w kieszeni przy takim korzystaniu o jakim
    piszesz.

  • 10. Data: 2010-01-24 19:07:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > na
    > KIS'a? Zawsze te 50 PLNów zostaje w kieszeni przy takim korzystaniu o

    Heh. Musiałby ktoś nieźle ześwirować, żeby dobrowolnie przesiadać się z
    prawdziwej karty Getinu na KIS'a. :DDD

    54 zł (czy nawet 114 zł po zmianach) w kieszeni zostanie ale te odsetki od
    przelewów... :-)