    From: "Dyzmund" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MBank nie wydaje zaświadczenia o kredycie w terminie
    Date: Wed, 12 Dec 2007 12:02:02 +0100

    Witam
    Chcę sprzedać mieszkanie mam problem, złożyłem zamówienie do MBanku o
    zaświadczenie o kredycie który mam na to mieszkanie. Kupujący potrzebuje go
    dla swojego banku. kilka dni temu minęło 20 dni roboczych, które bank wg
    regulaminu ma na wydanie tego zaświadczenia. Ponaglałem, zgłosiłem
    reklamację i cisza. Zobowiązałem się w akcie notarialnym do zwrotu
    podwójnego zadatku jeśli w 40 dni nie wyślę do kupującego tego
    zaświadczenia. Jestem już zdesperowany czasu pozostało mi niewiele 18-tego
    mam zamiar wyjechać na opłaconą wycieczkę a tu nie zapowiada się żebym to
    zaświadczenie dostał. Rozpatrywanie w tym banku reklamacji trwa 31 dni!. Nie
    rusza ich, że mam jeszcze inny kredyt hipoteczny, nikt się ze mną nie
    kontaktuje w tej sprawie. Co sądzicie o skardze do Komisji Nadzoru Bankowego
    i przesłanie bankowi kopii do wiadomości?
    Dyzmund