  • 1. Data: 2005-12-21 13:34:37
    Temat: MPS - system masowych platnosci
    Od: <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hi,

    Przygotowuje dla klienta na blankiecie wplat/przelewow w polu tytulem MPS.
    Dwie pierwsze cyfry to liczba kontrolna obliczana w ten sam sposob co liczba
    kontrolna w NRB/IBAN czyli algorytmem MOD97-10. Na stronie KIR'u jest w pdf'ie
    opis do tego i przyklady. No i nie zgadza mi sie liczba kontrolna w tych
    przykladach. Czy moze to ktos zweryfikowac, bo nie wiem czy ja robie blad czy oni?

    MPS z przykladow
    /MPS/1501 1234 5600 0003 0305
    /MPS/1502 0000 3300 0124 0305
    /MPS/0011 4989 7108 0011 6912