  • 1. Data: 2005-12-21 13:10:50
    Temat: najtansze konto firmowe - bank?
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Witam,

    W ktorym banku obecnie najtansze konto firmowe.
    Jednoosobowa DG.

    smerf

  • 2. Data: 2005-12-21 14:53:12
    Temat: Re: najtansze konto firmowe - bank?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Smerf wrote:

    > W ktorym banku obecnie najtansze konto firmowe.
    > Jednoosobowa DG.

    mBank. Przelew na konta niefirmowe i konta w innych bankach 1 zł. ZUS i
    US 0 zł. Jeśli nie potrzebujesz kart, kredytów i innych bajerów to poza
    tym możesz nic nie płacić.
    Stosunkowo tanio jest też w Lukasie.

  • 3. Data: 2005-12-21 21:20:45
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    jureq wrote:

    > mBank. Przelew na konta niefirmowe i konta w innych bankach 1 zł. ZUS i
    > US 0 zł. Jeśli nie potrzebujesz kart, kredytów i innych bajerów to poza
    > tym możesz nic nie płacić.
    > Stosunkowo tanio jest też w Lukasie.

    Multi, jednak najtańsze. Kilka zł za prowadzenie, a wygoda nie do
    przecenienia (wpłatomaty i białko za ścianą).
    MZ

  • 4. Data: 2005-12-22 06:57:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > mBank. Przelew na konta niefirmowe i konta w innych bankach 1 zł. ZUS i
    > US 0 zł. Jeśli nie potrzebujesz kart, kredytów i innych bajerów to poza
    > tym możesz nic nie płacić.

    jesli potrzebujesz wplat gotowkowych na konto to Inteligo moze sie okazac
    tansze, mimo ze ma przelewy drozsze o 0,49zl

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-12-23 20:30:36
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > jesli potrzebujesz wplat gotowkowych na konto to Inteligo moze sie okazac
    > tansze, mimo ze ma przelewy drozsze o 0,49zl

    i opłatę za prowadzenie i do tego co chwile nie działa. Miałem tam
    konto. Właśnie zlikwidowałem i nikomu nie polecam.
    Do małej firmy polecam mBank. Mam u nich konto firmowe od roku i jestem
    bardzo zadowolony. eKonto w mbanku mam juz kilka lat i tez nie mam
    powodów do narzekania.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 6. Data: 2005-12-23 20:46:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2005 21:30:36 +0100,
    osoba podpisana: Mentos <s...@p...nom.pl>
    napisała:

    > i opłatę za prowadzenie i do tego co chwile nie działa. Miałem tam
    > konto. Właśnie zlikwidowałem i nikomu nie polecam.
    Jesli chodzi o to że "co chwilę nie działa", to chciałem przypomnieć, że
    był okres kiedy mank regularnie przytykał się 10 każdego miesiąca, a
    padał na przelomie kwietnia/maja. Nie usprawiedliwiam w żaden sposób
    inteligo (bo wygląda, że faktycznie mają jakieś problemy) tylko pokazać,
    że mBank wcale nie musi być lepszy pod tym względem.

    > Do małej firmy polecam mBank. Mam u nich konto firmowe od roku i jestem
    > bardzo zadowolony. eKonto w mbanku mam juz kilka lat i tez nie mam
    > powodów do narzekania.
    A co polecasz komuś kto musi dużo gotówki wpłacać?
    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 7. Data: 2005-12-23 21:20:02
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A co polecasz komuś kto musi dużo gotówki wpłacać?

    Własnie tylko dla wpłat miałem Inteligo, ale przez swoje częste awarie i
    przerwy konserwacyjne w środku dnia zrezygnowałem z tego konta. Wpłatę
    zrobić na konto w Inteligo to u mnie też nie było zbyt łatwe ponieważ w
    oddziale PKO sa u nas wieczne kolejki i trzeba niezle odstać swoje.
    Kiedys jak były u nas w miescie 2 oddziały bylo lepiej, a od jakiegos
    czasu "ulepszyli" i jest jeden oddzial w którym wiecznie sa kolejki.
    Mam bezpłatne konto w BZWBK (konto z allegro). Wpłatę można zrobić w
    oddziale za free a później za 0,50 zł przelać na dowolne konto. To chyba
    tanej niz w inteligo i nie trzeba 100 zostawiac na koncie zeby nie
    kasowali piataka.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 8. Data: 2005-12-24 10:16:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Mentos" <s...@p...nom.pl> napisał w wiadomości

    > Własnie tylko dla wpłat miałem Inteligo,

    > Mam bezpłatne konto w BZWBK (konto z allegro).

    a BZWBK to tak wielki bank, ze w kazdej wsi ma oddzial...

    > Wpłatę można zrobić w
    > oddziale za free a później za 0,50 zł przelać na dowolne konto. To chyba
    > tanej niz w inteligo i nie trzeba 100 zostawiac na koncie zeby nie
    > kasowali piataka.

    Tu jest mowa o koncie firmowym, jakiego piataka?

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2006-01-09 17:20:14
    Od: pb158 <p...@i...pl>

    Slawek Kos wrote:
> [...]
    >
    > a BZWBK to tak wielki bank, ze w kazdej wsi ma oddzial...

    > Tu jest mowa o koncie firmowym, jakiego piataka?

    BZ WBK to nie dla małej firmy opłaty minimum 50-60zł ( jeszcze większe
    opłaty są w PKO SA ) na miesiąc przy standardowych przelewach (ZUS, US ,
    opłaty telefonów, przelewy do kilku kontrahentów) w mBanku to samo < 10
    zł czasami 5zł. Miałem na firmę w przeciągu 8 lat po kolei konto w PKO
    BP, BGŻ, BZWBK a teraz już od kilku lat w mBanku i jest OK.
    Samo podejście mBanku jest super po wyrobieniu większych obrotów sami
    zaoferowali debet bez podpisywania papierów i za darmo, a to się czasami
    przydaje przy opóźnieniach płatności klientów lub awaryjnie. Stałe
    koszty to 3,5zł za kartę jeżeli ktoś potrzebuje i 5 zł za wyciąg
    papierowy (akurat sam drukuję czyli 0 zł).

    PZDR