eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Mała czarna" w mBanku"Mała czarna" w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "Mała czarna" w mBanku
    Date: Tue, 21 Oct 2008 10:48:54 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <gdk51m$8bd$1@pippin.nask.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: extra.axes.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1224578934 8557 194.181.196.66 (21 Oct 2008 08:48:54 GMT)
    X-Complaints-To: abuse at nask pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Oct 2008 08:48:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:458654
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam !

    Czy ktoś już dostał tą kartę ? Bo wygląda na to, że karta którą z takim
    hałasem wprowadzono 4 września nie istnieje a mBank zachowuje się co
    najmniej podejrzanie.

    Ja złożyłem wniosek 4 października, już dwa dni później w systemie
    transakcyjnym pojawił się status "Oczekowanie na dokumenty" i tak do dziś.

    8 października otrzymałem informację mailem o dokumentach jakie należy
    dostarczyć do mBanku. Po telefonicznych konsultacjach otrzymałem
    informację, że to przedstawiciel lokalnego Centrum Finansowego
    skontaktuje się ze mną i to on przygotuje niezbędne dokumenty do
    podpisania. Jednocześnie dowiedziałem się, że ma na to 5 dni roboczych.
    Niestety, do kontaktu nie doszło więc zadzwoniłem na mLinię. Tam
    wytłumaczono zwłokę "ogromną popularnością kart", jednocześnie
    potwierdzoni że 6 października dokumenty z Łodzi zostały wysłane do
    mojego Centrum Finansowego.

    Wczoraj dzwonię do Centrum Finansowego i miła pani informuje mnie, że
    nic o żadnych dokumentach nie wie. Podałem jej numer wniosku. Pani w
    odpowiedzi stwierdziła że nie ma w ogóle numerów zaczynających się na
    BCS a wniosek o wydanie KK powinien zaczynać się na CCP. Gdy dowiedziała
    się że chodzi o "małą czarną", poinformowała mnie że mają teraz upgrade
    systemu i skontaktuje się ze mną za kilka dni.

    Dzisiaj przy okazji reklamacji innego tematu zagadnąłem Pana na mLinii
    o tą sprawę. Bogatszy o kilka sprzecznych informacji z poprzednich
    rozmów z pracownikami mBanku przycisnąłem go, pan co chwila się
    konsultował... i stwierdził w końcu że dokumenty jednak nie zostały
    przekazane do mojego Centrum Finansowego.

    Nikt mnie nie przekona że to co robi mBank jest tylko wynikiem
    tradycyjnego u nich bałaganu. Dla mnie wszystko to nosi znamiona
    celowego i świadomego przeciągania sprawy, tyle że nie znam przyczyn. Na
    szczęście w mBanku nie mam żadnych lokat, bo ptaszki ćwierkają że BRE ma
    problemy.


    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1