    From: <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mam nadzieję....
    Date: 28 May 2002 21:22:51 +0200

    > Spoko spoko już niedlugo tak za 5-6 miesięcy jak upowszechni się korzystanie
    > banków zagranicznych i przenoszenie kont do Niemiec czy Szwecji.
    > Zresztę jak poszukasz to hipoteczne już zjechały prawie do poziomu z za Odry.
    > Jak 500 000 dobrze zarabiających poprzenosi sobie konta osobiste, pokasuje
    > lokaty(bo i po co przy oprocentowaniach 3-5% - podatek)i zacznie brać
    > krótkoterminówki w zagranicznych bankach to raz dwa ci "nasi"bankierzy(bo
    > przeciez to te same grupy finansowe sa właścicielami większych banków w
    Polsce
    > i na zachodzie)wpadną na pomysł że może by jednak zatrzymać tego klienta co
    > poszedł do Niemca Portugalczyka czy Włocha i przestać zbierać opierdziel z
    > centrali w Mediolanie za spadek obrotu w detalu czy madmiary nieulokowanej
    > gotówy. Zostanie tylko odporne na wszystko CITI, ABN Amro, BNP Paribas i
    > Dresner bo one się w detal nie bawią i żyją z obsługi firm ze swoich krajów
    > macieżystych rynek polski mając w głębokim.. poważaniu.
    >
    > więc sie nie stresuj, poczekaj
    > Yorge
    >
    > --

    ....bo co mi innego pozostaje. Ale tak już od roku mam nadzieję i... nic (lub
    prawie nic). Z tymi hipotekami - to się zgadza, ale większość ludzi i tak ma (i
    pewnie to jest większość ludzi kredytów) głownie limity w rachunkach, kredyty
    konsumpcyjne oraz k.kredytowe. Ja oczywiście rozumiem, że % k.kr. będzie zawsze
    i wszędzie jest większy niż jakiegokolwiek innego kredytu, ale... kurde Citi ma
    na prawie 40%, inni ok. 30%, a lokaty...??? Różnica jest... kosmiczna!!!
    A limity dalej w okolicach 20% lub niewiele mniej. Pomijam np. Multibank, bo po
    pierwsze jest to specyficzny bank (choć mi to nie przeszkadza), a po drugie - a
    może przede wszystkim - nawet taki jego (banku) plan finansowy nie jest dla
    wszystkich z prostego powodu: dużo ludzi ma np. kilka kredytów w rożnych
    bankach branych w różnym czasie - niektóre (np. limity) b. starej daty - kiedy
    banki jeszcze chętnie dawały. I jakby to wszystko (kwoty) zliczyć do kupy, to w
    dzisiejszych, nienajlepszych pod tym względem czasach, nawet taki Multibank nie
    da takiego kredytu. Choć pewnie są wyjątki...
    Pzdr.!! Fajnie, że jest odzew!! Tzn., że Was też to wkurza. A te obligacje to
    racja, ale to i tak ZŁODZIEJSTWO!!!!