  • 31. Data: 2004-09-29 17:47:30
    Temat: Re: OT stypa u Bartola
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > ROTFL

    Co się cieszy :-) ? Jak mawia bohater naszych czasów Ferdek K. - są rzeczy
    na niebie i Ziemii, które sie nie sniły fizjologom :-)

  • 32. Data: 2004-09-29 17:59:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Co się cieszy :-) ? Jak mawia bohater naszych czasów Ferdek K. - są rzeczy
    > na niebie i Ziemii, które sie nie sniły fizjologom :-)

    Kurde. Normalnie, no!

    Bartol

  • 33. Data: 2004-09-30 12:49:02
    Temat: Re: Maskowanie numerów kart
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 11:26:58 +0200, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    >Czy nie ma jakiś jednorodnych standardów maskowania?

    Nie ma. Całe to 'maskowanie' to bajer dla niedoinformowanych klientów.
    --
    ___________ (R)

  • 34. Data: 2004-09-30 12:54:22
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 14:49:02 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał:

    > Nie ma. Całe to 'maskowanie' to bajer dla niedoinformowanych klientów.

    O właśnie o taką odp. mi chodziło ;-) Nie zalezy mi czy to bezpieczne,
    tylko czy są jakieś odgórne Europaya/Visy wystczne co do tego.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 35. Data: 2004-09-30 23:13:37
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > Całe to 'maskowanie' to bajer dla niedoinformowanych klientów.

    masz rację, jeżeli twój czas jest bezpłatny

    Zbiggy