    From: "kowtow" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MasterCard Aliora w Londynie Porażka
    Date: Sun, 3 Jul 2011 10:32:18 +0200

    Miałem tą watpliwą przyjemnosc placic karta Mastercard Aliora w jednym ze
    sklepow w Londynie konto walutowe w Funtach.
    Tzn do zaplaty nie doszlo poniewaz po wprowadzeniu karty do czytnika
    sprzedawca poinformowal mnie ze pin karty jest zablokowany nie wiem skad to
    wiedzial bo ja pinu jeszcze nie zdazyłem wpisać i oczywiscie oddal mi karte
    z wydrukami o anulowanej transakcji Musialem zaplacic gotowka to byly moje
    ostatnie pieniadze.
    Jakie bylo moje zdziwienie po sprawdzeniu na koncie ze mam zablokowana kwote
    ta z anulownej transakcji.
    Najadlem sie wstydu w sklepie wydalem ostatnia gotowke i zostalem bez kasy
    na koncie Pani na infolini poinformowala mnie że karta oczywiscie jest
    aktywna i nie ma pojecia dlaczego tak sie stało najprawdopodobniej bład
    terminala i pieniadze zostana odblokowane do 7 dni
    Moral z tego taki jak tylko zwroca mi pieniadze na konto ( o ile wogole
    zwroca) likwiduje konto w Aliorze i nie chce ich znac. Tak sobie buduja
    wizerunek Wyzszej kultury bankowosci siego mać.