  • Data: 2016-12-14 15:19:00
    Temat: Mbank blokada bezpieczeństwa
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś podczas wykonywania przelewu na moim ekoncie dostałem info o blokadzie
    konta i kontakt z MLinią, skontaktowałem sie więc i powiedziano mi że
    musiało dojśc do jakieś próby włamania na konto lub działaniu wirusów,
    kazano mi przeskanować komputer 2 programami antywirusowymi. dziwne to bo
    mam od lat leagalnego NOD32 i on nic nie wykrył, dodatkowo na wszeli wypadek
    przeskanowałem Kasperskimi przeskanowałem komputer Malwarebytes
    Anti-Malware, oczywiście nic w/w programy nie znalazły.

    Zadzwoniłem więc jeszcze raz do Mbanku i Pani odpowiedziała że mam
    sformatować dysk i zmienic system, co nie jest mozliwe bo to komputer który
    nie mozna tak łatwo sformatować i zmieniac system, na co pani odpowiedziała
    że może zdjąć blokadę ale jak cos sie wydarzy to oni nie biora
    odpowiedzialności.....

    no troche nonsens dla mnie, moge owszem logowac sie z innego kompa (z domu,
    bo ten feralny-niby jest w pracy) ale do tej Pani to niedocierało , bardzo
    uprczywie kazała mi potwierdzać że biore na sibie odpowiedzialnośc za
    ewentualne zagrożenia.....