eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank blokada bezpieczeństwaRe: Mbank blokada bezpieczeństwa
  • Data: 2016-12-14 15:59:36
    Temat: Re: Mbank blokada bezpieczeństwa
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14-12-2016 o 15:44, mariusz_ pisze:
    >
    > dokładnie tak, babka ewidentnie głucha była na moje słowa, że bede
    > logował się z innego komputera, przerywała mi i konsekwetnie kazała
    > wydusić, że TAK zgadzam sie że jesli zdejmie blokadę to biorę
    > odpowiedzialnośc za włamania na konto. Jeszcze poczekam chwile i
    > zadzwonię, mówiąć że już zmieniłem system, zobaczymy czy nadal tą
    > odpowiedzialnośc będe musiał wziąć na swoje bezsilne barki :(

    Nie znam się. Czy bank może w jakiejkolwiek sytuacji przerzucać
    odpowiedzialność za użytkowanie udostępnionego przez bank interfejsu na
    klienta.
    Jeśli mają jakieś racjonalne przesłanki wskazujące na winę akurat tego
    komputera to powinni je podać.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1