    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mbank czy Inteligo ? A może coś innego...
    Date: 25 May 2006 04:43:45 -0700

    Witam !

    Wiem, że w archiwum można dużo znaleźć - jednak oferta banków
    ciągle się zmienia, także ciężko opierać się na starych
    informacjach.

    Na razie mam konto w inteligo, jednak chcę założyć konto wspólne z
    żoną (nie mogę jej dopisać do istniejącego konta - idiotyzm !).
    Także będę musiał założyć nowe konto, a w związku z tym
    zacząłem się zastanawiać czy nie wybrać czegoś innego.

    Dodam, że poza opłatami (różnice typu przelew za 0,49 czy 0,99)
    interesuje mnie dobry interface strony (inteligo dla mnie ok) oraz
    infolinia, jej dostępność itp. Ogólnie obsługa.

    Będę wdzięczny za komentarze grupowiczów.
    Pozdrawiam
    Mat