  • 1. Data: 2008-12-16 12:52:49
    Temat: Mbank - macie dzisiaj przelewy przychodzące z zewnątrz ?
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    pytam bo już prawie 14-sta, i nic nie dotarło jeszcze,

  • 2. Data: 2008-12-16 13:18:36
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    Pafcik pisze:
    > pytam bo już prawie 14-sta, i nic nie dotarło jeszcze,

    U mnie pusto, choc cos chyba powinno byc... Ostatnio niestety takie
    opoznienia sa na porzadku dziennym...

  • 3. Data: 2008-12-16 13:33:01
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    gollum pisze:

    > U mnie pusto, choc cos chyba powinno byc... Ostatnio niestety takie
    > opoznienia sa na porzadku dziennym...

    Chyba odetkali rurke, bo przelewy się kilka minut temu pojawiły ;)

  • 4. Data: 2008-12-16 14:46:46
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    u mnie niestety takie opóźnienie dokładnie rozwala cały dzień pracy,

    to już 3ci raz w tym miesiącu, trzeba będzie główne konto do przelewów
    zrobić w innym banku, mbank nadaje sie tylko do przelewów z mbanku

  • 5. Data: 2008-12-16 16:01:25
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    > mbank nadaje sie tylko do przelewów z mbanku

    z tym tez bylbym ostrozny, w ubieglym tygodniu ktoregos dnia ostatnia
    sesja wychodzaca byla grubo po 15 (nie byl to przelew do zusu), a
    pierwsza sesja byla kolo 9 rano dopiero...

  • 6. Data: 2008-12-16 18:29:57
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > z tym tez bylbym ostrozny, w ubieglym tygodniu ktoregos dnia ostatnia
    > sesja wychodzaca byla grubo po 15 (nie byl to przelew do zusu), a pierwsza
    > sesja byla kolo 9 rano dopiero...

    wewnętrzne nie chodzą sesjami tylko online, więc tu (póki co) jest ok

    problemy są od dawna z zewnętrznymi, często obserwowałem takie kilku -
    kilkunastominutowe potknięcia i to dawało sie jeszcze wytrzymać

    ale jak sie weźmie pod uwage że nawet sprawnie działający mbank i tak ma
    chyba najpóźniej księgowaną 1szą sesje przychodzącą
    a do tego jeszcze sie spaźnia, to z tego powoli przestaje sie dobrze
    korzystać,

    kiszka i tyle,

  • 7. Data: 2008-12-16 21:52:40
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    > wewnętrzne nie chodzą sesjami tylko online, więc tu (póki co) jest ok

    źle się zrozumieliśmy, myslałem, że pisząc przelewy z mbanku miales na
    mysli przelewy z mbanku na zewnatrz :)