  • Data: 2003-05-27 11:41:28
    Temat: Mbank - nieświeża ryba
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prześledziłem dziś posty z ostatniego miesiąca i zauważyłem podniecenie
    nowymi kartami podobne troche do oczekiwania na Matrixa 2.

    W niedzielę postanowiłem pozyskać KK i wybór padł na Mbank. Zacheciła mnie
    opcje "na podstwie wpływów". Rachunek mam długo, obroty b.wysokie. Jakież
    było moje zdziwienie, gdy po naciśnieńciu "Wyślij wniosek" pokazała się cała
    lista dokumnetów, które mam dostarczyć (zaś. z pracy, umowy zlec., umowy
    najmu). Podobno ma sie ze mną skontaktowac agent. Pewnie ma daleko bo
    mieszkam w centum Wawy. Jak się skontaktuje, to mu powiem, gdzie se może
    wsadzić tą rybę.

    Poszedłem piechotą do WBK i złożyłem wniosek o KK złotą za 110 PLN (jakaś
    promocja, dorzucają podobno zegarek swołocza). W Mbanku jedyne 250 PLN.

    Pozdrawiam

    Malwiak