  • Data: 2012-08-13 08:25:13
    Temat: Meritum nie może się dodzwonić...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Komórki rzadko używam - w pracy wyłączona. Dzięki wszystkim, którzy
    informują jakie to propozycje składją banki prosząc o kontakt, często de
    facto o spotkanie z konsultantem.

    Pytania:
    1. Ktoś wie z jaką propozycją dzwoni Meritum? Lokata czy produkt wiązany?
    2. Czy telefony mają związek z kończącymi się lokatami? Jeżeli tak, to co
    proponują? Przedłużenie? Na jakich warunkach? Coś innego?
    3. W mailu "Przypomnienie o zapadającej lokacie" od Meritum dostaję:
    "Informujemy, że masz możliwość telefonicznego złożenia dyspozycji zmiany
    lokaty nieodnawialnej na odnawialną."
    Tyle, że zakładając lokaty konsekwentnie rezygnuję z wniosku o "umowę
    telefoniczną" czyli możliwość obsługi lokat przez telefon. Łamią umowę
    umożliwiając mi obsługę?
    4. Czy można ich jakoś przekonać, że przypomnień nie potrzebuję? Do poczty
    zaglądam, gdy wiem, że ktoś ma do mnie napisać. Poza tym może raz na dwa
    tygodnie, a mail przychodzi kilka dni przed zapadalnością.

    Arek