eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum zrabowało 40 zł. Co robić?Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
    Date: Mon, 10 Jun 2013 21:02:00 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 42
    Message-ID: <51b622a9$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.3.159
    X-Trace: 1370890921 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1215 178.42.3.159:53197
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:592426
    [ ukryj nagłówki ]

    Był sobie przelew, wysłałem 100 skasowali 40 opłaty (wszystkie pre-Vicentowe
    półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET zaznaczyłem. Czy
    oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie mam od nich sms-y z 23
    i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic ponadto. To odbiorca zaufany,
    poszło bez potwierdzenia. Jeszcze myślałem, że może niechcący to opcję
    zaznaczyłem (pod tym względem system jest do bani), ale tym sms-m mnie
    dobili! Rozumiem, że każdy SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK).
    System sms-a wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać?

    W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms):
    23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy
    23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach:
    23.05.2013 Zapisanie - Utworzony
    23.05.2013 Podpisanie Utworzony Oczekujący
    24.05.2013 - Zaksięgowanie Oczekujący Zrealizowany

    "Szanowny Panie,
    W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z dnia 24.05.2013 r., uprzejmie
    informuję, iż przelew na kwotę 100,00 zł z dnia 24.05.2013 r., został
    zlecony przez Pana poprzez system SORBNET, co zostało potwierdzone kodem
    SMS.
    Zgodnie z Taryfą opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku
    ICB S.A.., za realizację przelewu w PLN na rachunek w innym banku zleconego
    poprzez system SORBNET na kwotę poniżej 1.000.000,00 zł Bank każdorazowo
    pobiera opłatę w wysokości 40,00 zł.
    Mając na uwadze powyższe Bank nie może uznać Pana reklamacji za zasadną, a
    tym samym nie może przychylić się do Pana wniosku o anulowanie opłaty
    wysokości 40,00 zł.
    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
    Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
    888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
    godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

    Z poważaniem,
    Karolina Wielbacka-Lamus
    Specjalista
    Dział Obsługi Klientów
    Departament Obsługi Klientów i Partnerów
    Meritum Bank ICB S.A."



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1